تست شخصیت شناسی بر اساس اشکال هندسی

اشکال هندسی ممکن است در تست‌های روانشناسی برای پی بردن به ویژگی‌های شخصیتی مورد استفاده قرار گیرند.

به گزارش سایت خبری پرسون، اشکال هندسی که هر فردی دوست دارد و توجه او را به خود جلب می‌کند، می‌تواند پرده از شخصیت آن فرد بردارد و حقایق زیادی را برملا کند. به پای‌های زیر نگاه کنید.

کدام پای با شکل هندسی خاص خود توجه شما را به خود جلب کرد؟ اول آن آیتمی را که دوست دارید، انتخاب کنید و بعد، توضیحات مربوط به آن را بخوانید تا از شخصیت خودتان بیشتر اطلاع یابید.

پای شماره ۱

شما یک فرد منظم و وقت‌شناس هستید، اما کارتان برای شما در اولویت قرار دارد و سعی می‌کنید با مسئولیت‌پذیری خود به کارهایتان برسید، حتی اگر آن کار مسئولیت شما نبوده است. اگر مسئولیت کاری را هم بپذیرید، نسبت به آن کار متعهد هستید.

شما از آن دسته افراد هستید که دوست دارید برنامه خاصی را دنبال کنید و روز شما همیشه برنامه‌ریزی شده است، حتی در روز‌های آخر هفته. با ذهن تحلیلی خود به راحتی با شرایط چالش‌برانگیز روبرو می‌شوید.

پای شماره ۲

شما فردی گرم و صمیمی هستید که در کار‌های گروهی به خوبی شرکت می‌کند و به دیگران اهمیت می‌دهید و هرگز از کمک به فرد دیگری امتناع نمی‌کنید. اگرچه مردم گوش شنوای شما را تحسین می‌کنند، اما شما سخنران خوبی هم هستید.

شما گاهی افسرده می‌شوید، اما فقط به این دلیل که مشکلات اطرافیانتان را خیلی می‌شنوید؛ بنابراین باید یاد بگیرید که برای رسیدن به هماهنگی باید برخی از موارد زندگی خود را درست کنید.


بیشتر بخوانید؛

تست روانشناسی که کدهای مخفی شخصیت شما را رمزگشایی می‌کند


پای شماره ۳

شما فردی جاه‌طلب هستید که پیشرفت شغلی را ضروری می‌دانید و دارای ویژگی‌های یک رهبر خوب هستید. به همین دلیل در موقعیت‌های رهبری در شغل خود، احساس خوبی دارید، اما وقتی با همکاران خود در یک سطح هستید، تمایل زیادی به رقابت دارید و علاوه بر این مسائل، شما می‌دانید که چگونه یک انتخاب صحیح انجام دهید و توصیه‌های خوبی ارائه دهید.

پای شماره ۴

شما شخصیتی غیرقابل پیش‌بینی دارید. افراد نزدیکتان ممکن است اوقات خوبی را با شما سپری نکنند، چون مشخص نیست امروز چه حالی دارید. یک روز می‌توانید پر از انگیزه و ایده باشید، اما روز دیگر روحیه‌ای ناامید و کینه به دل دارید.

بی ثباتی ضعف اصلی شماست، اما راه‌هایی برای مبارزه با آن وجود دارد. شما فردی کنجکاو هستید که به راحتی اطلاعات جدید را جذب می‌کنید.

پای شماره ۵

شما فردی خلاق هستید که همیشه سعی در یافتن رویکردی خلاقانه و جالب در زندگی دارد.

شما ایده‌های زیادی دارید که مردم از شنیدن آن‌ها هیجان‌زده می‌شوند، زیرا از نظر خلاقیت شما به راحتی بی‌نظیر هستید. شما همچنین دارای جذبه‌ای قوی هستید که جنس مخالف را به خود جلب می‌کند.

226189