واکنش وکیل استاد آواز ایران به حواشی اخیر

وکیل محمدرضا شجریان گفت: با بعضی از اعضای خانواده استاد شجریان که صحبت کردم، به شدت از این نوع رفتار دلخور و ناراحت هستند که چرا با وجود اینکه استاد در قید حیات نیست اما کماکان این رفتار ناشایست و نسبت‌های نادرست را به استاد می دهند.

به گزارش پرسون، محمد حسین آقاسی با اشاره به مخدوش کردن خیابان استاد شجریان گفت: مخدوش کردن نام استاد شجریان از خیابان امری است که عاملان آن مرتکب جرم عمومی شدند و شورای شهر باید در این زمینه اقدام کند.

وی با اشاره به اظهارات یکی از عوامل مخدوش کردن نام شجریان از تابلوی خیابان شجریان ادامه داد: در خصوص اتهامی که به مرحوم شجریان نسبت دادند ممکن است پیگیری حقوقی شود. البته من اطلاعی ندارم که قصد شکایت دارند یا خیر اما اگر بخواهند با کمال میل انجام می دهم.

آقاسی با اشاره به واکنش اعضای خانواده مرحوم شجریان نسبت به اقدامی که صورت گرفته است، گفت: با بعضی از اعضای خانواده که صحبت کرده ام به شدت از این نوع رفتار دلخور و ناراحت هستند که چرا با وجود اینکه استاد در قید حیات نیست اما کماکان این رفتارهای ناشایست و نسبت های نادرست را به استاد می دهند.


بیشتر بخوانید؛

آرامگاه بدون سنگ و نشان استاد آواز ایران

استاد محمد رضا شجریان دار فانی را وداع گفت

تابلوی خیابان زنده یاد «استاد شجریان» به زودی نصب می شود


وکیل محمدرضا شجریان گفت: کارهای مربوط به گواهی فوت و انحصار وراثت انجام نشده و تا زمانی که این مدارک آماده نشوند طرح هر گونه شکایتی در دادسرا با مشکل «ابراز ارائه دلیل سمت» مواجه می شود که در صورت رفع این موضوع و درخواست خانواده مبنی بر شکایت بنده حاضر هستم با کمال پیگیری حقوقی انجام دهم.

محمد حسین آقاسی در پایان با اشاره به نصبت سنگ قبر در مزار استاد شجریان گفت: سنگ قبر مزار مرحوم شجریان به دلیل تعلل در طراحی آماده نشده بود که خوشبختانه مراحل طراحی به اتمام رسیده و بزودی نصب خواهد شد.

منبع: مدارا

226025

مطالب مرتبط