معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

نجات جان 6 یزدی توسط امداد و نجات هلال احمر در یک ماه گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 37 مورد حادثه و نجات 6 نفر در یک ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : 37 عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل: 15 عملیات جاده ای، 6 مورد خدمات حضوری ، 1 مورد خدمات شهری ، 11 مورد سیل و آب گرفتگی و 4 عملیات کوهستان بوده است.

حسینی افزود: طی این عملیات ها 111 نفر دچار حادثه شدند که 29 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 12 نفر در خدمات حضوری ، 3 نفر در خدمات شهری ، 59 نفر در سیل و آب گرفتگی و 8 نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: به دنبال این عملیات 6 نفر نجات یافتند که توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

خدمات رسانی 39 تیم به حادثه دیدگان

حسینی افزود: 131 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 39 تیم به همراه 16 دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای 5 مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.


بیشتر بخوانید؛

آثار دو عضو جوان جمعیت هلال احمر یزد در بین آثار برتر "جشنواره گام دوم انقلاب"


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه ( از اطلاع تا حضور در صحنه ) را 21 دقیقه و 32 ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را 1 ساعت و 1 دقیقه و 4 ثانیه اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور‌های مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

شایان ذکر است این گزارش ارائه شده از تاریخ 1 آذر ماه 99 لغایت 30 آذر ماه 99 است.

انتهای پیام/

225494