مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان:

برگزاری شب شعر با موضوع سردار دل ها و مکتب سلیمانی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برنامه شب شعر، خوشنویسی و عکاسی با موضوع سردار دلها و مکتب سلیمانی در همدان برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، احمد رضا احسانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در گفتگو با سایت خبری پرسون در خصوص برگزاری برنامه ای با نام عصر شعر ساعت دلتنگی به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: این برنامه شامل برگزاری شب شعر و مسابقاتی در بخش های خوشنویسی و عکس است.

احسانی افزود: این برنامه با دو بخش اصلی و جنبی در بخش اصلی با شعرهایی با موضوع سردار دل ها و مکتب سلیمانی است.

وی ادامه داد: در بخش جنبی این برنامه دلنوشته، آثار خوشنویسی با موضوعات و جملات ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم و جملاتی برگرفته از کلام مقام معظم رهبری در خصوص سردار سلیمانی و جملاتی برگرفته از وصیت نامه ایشان است.


بیشتر بخوانید؛

بزودی برنامه های مردمی سالگرد شهادت سردار سلیمانی اعلام می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۱۳ دیماه سال جاری به صورت ایمیل به آدرس FJdhmd.95@ gmail.com و یا ارسال آثار از طریق تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۲۶۸۱۹۹۵ است.

احسانی خاطرنشان کرد: در این مسابقه و برنامه علاوه بر میزبانی حوزه هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه علمی کاربردی و انجمن خوشنویسان ایران همکاری دارند.

منیژه فرهانپور- استان همدان

225358

مطالب مرتبط