بازیکن صنعت نفت آبادان در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها، بزرگترین ضربه به فوتبال ایران است

مهدی حنفی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز امیدواری از کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا توسط این تیم از جای خالی تماشاگران در ورزشگاه ها سخن گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، صنعت نفت آبادان یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است که هواداران بسیاری در سراسر کشور دارد و مهدی حنفی، هافبک جوان و جنگنده این تیم در گفتگوی اختصاصی با سرویس ورزشی پرسون از شرایط حاکم بر این تیم سخن می گوید.

حنفی در ابتدا در خصوص سابقه حضورش در فوتبال کشور گفت: حضورم در عرصه فوتبال را با تیم های پایه احسان ری، شهید باباخانی و راه آهن آغاز کردم. سپس برای خدمت مقدس سربازی به تیم مقاوت رفتم و پس از آن به تیم نفت تهران پیوستم. در ادامه به تیم فوتبال اتکا گلستان در لیگ فوتبال دسته یک آمدم و سپس زیر نظر آقایان نامجومطلق و حق دوست یه مدت دو سال در آلومینیوم هرمزگان فعالیت داشتم و هم اکنون در خدمت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هستم.

این بازیکن در خصوص تفاوت لیگ های مختلف فوتبال کشور گفت: به نظر من تفاوت لیگ های مختلف فوتبال کشور در ساختار تیمی، نوع تمرینات، اعتماد به نفس بازیکنان و کیفیت زمین برگزاری مسابقات می باشد.

هافبک سابق تیم فوتبال راه آهن در خصوص دلایل منحل شدن این تیم گفت: من به همراه تیم قدیمی و ریشه دار راه آهن در لیگ برتر فوتبال حضور داشته ام. به اعتقاد من ضعف مدیریتی در آخرین سال حضور این تیم در لیگ برتر باعث شد راه آهن به لیگ دسته یک سقوط کند و متاسفانه در ادامه همین روند ضعیف تیم به صورت کامل منحل شد.

وی در همین خصوص ادامه داد: راه آهن در زمینه بازیکن سازی با جذب بازیکنان جوان و میدان دادن به آن ها و به واسطه حضور در پایتخت و هزینه های کافی بسیار موفق عمل کرده بود. اما متاسفانه ضعف مدیریتی، چنین تیم خوب و موفقی را کاملا از صفحه فوتبال کشور محو کرد.

هافبک جنگنده صنعت نفت آبادان شرایط حال حاضر این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: به لطف خدا شرایط تیم خوب است. اگرچه هفته گذشته شکست تلخی را تجربه کردیم اما تمریناتمان را به صورت منظم انجام داده ایم و آماده رویارویی با تراکتورسازی تبریز هستیم.

این بازیکن همچنین بیان کرد: ورزش فوتبال غیر قابل پیش بینی است و امسال اکثر تیم ها در یک سطح می باشند و تمام بازی ها سخت و نفسگیر هستند. متاسفانه در اراک شرایط بد زمین اجازه کار فنی را به تیم ما نداد و چون ما به بازی فوتبال روی زمین عادت داریم، بنابراین تیم کارآیی لازم خودش را از دست داده بود. به همین دلیل مقابل آلومینیوم تن به شکست دادیم و قطعا در ادامه مسابقات روند خوبمان را پیش خواهیم گرفت.

حنفی در خصوص اهداف صنعت نفت آبادان در این فصل مسابقات بیان نمود: امسال مدیریت باشگاه نگاه ویژه ای به تیم های پایه دارد و شرایط نسبت به سال های گذشته بهتر شده است. مجموعه کادرفنی و بازیکنان تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم و سال آینده در این مسابقات حضور داشته باشیم.

بازیکن زردهای آبادان در خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: نماینده فوتبال کشورمان برای دو فصل توانست به فینال این مسابقات راه یابد و قطعا این مساله اعتباری برای فوتبال کشورمان است که قدرت ما در آسیا را نشان می دهد. اگرچه در پایان به نتیجه مطلوب نرسیدیم و این مساله می تواند ناشی از عدم وجود ثبات مدیریتی در یک تیم به همراه برنامه دراز مدت و سطحی نگری به نتایج باشد.

بازیکن سابق آلومینیوم هرمزگان در خصوص شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر ورزش فوتبال گفت: شیوع این ویروس همزمان با تعطیلی تمرین ها و مسابقات باعث افت شدید بدنی و آمادگی جسمانی بازیکنان تیم های مختلف شد. ضمن اینکه حضور تماشاگران نیز در ورزشگاه ها ممنوع شد که این مساله می تواند بزرگترین ضربه به فوتبال کشور ما باشد.

مهدی حنفی در پایان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: من به مدت دو فصل شاگرد آقای دراگان اسکوچیچ در صنعت نفت آبادان بوده ام. ایشان سرمربی بزرگ و باهوشی هستند و من ایمان دارم که ایشان به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک خواهند کرد و امیدوارم در پایان بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم.

225292

مطالب مرتبط