هفته کم فروغ لژیونرهای والیبال ایران در اروپا

لژیونرهای والیبال کشورمان هفته ناموفقی را در لیگ های مختلف اروپایی گذراندند.

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم بورسا اسپور ترکیه در نخستین حضور بازیکن ایرانی خود مقابل گالاتاسرای شکست خورد. امیر غفور که به تازگی به تیم بورسا پیوسته است، در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و ۱۷ امتیاز با حمله، یک امتیاز با سرویس و در مجموع ۱۸ امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن تیمش شد اما درخشش وی نتوانست بورسا را از شکست نجات بدهد. غفور در این بازی براساس آنالیز مسابقه نمره ۶ را به دست آورد.

آخرین بار که غفور در یک مسابقه رسمی به میدان رفته بود به ۳۹۰ روز پیش برمی‌گشت. در آن زمان غفور بازیکن تیم لوبه ایتالیا بود اما مصدومیت باعث شد چند ماه مسابقات ملی و باشگاهی را از دست بدهد و پس از آن هم ویروس کرونا، چند تورنمنت دیگر را لغو کرد. در این فصل هم، تا همین چند روز پیش این بازیکن با هیچ تیمی قرارداد نبسته بود تا بیش از یک سال از والیبال دور باشد.


بیشتر بخوانید؛

در ورزش پایه سرمایه گذاری کنیم تا در مسابقات معتبر جهانی بدرخشیم

درخشش لژیونر والیبال ایران در لیگ اسلوونی


تیم والیبال اسکرا بلهاتوف با حضور کامل دریافت‌کننده ایرانی خود در هفته هجدهم پلاس لیگا شکست خورد. میلاد عبادی‌پور در هر سه ست بازی در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت و ۴ امتیاز با حمله، یک امتیاز با سرویس و در مجموع ۵ امتیاز گرفت. این بازیکن بیشتر در زمینه دریافت توپ فعال بود و از ۱۹ اقدام خود ۶۳ درصد موفقیت ثبت کرد.

تیم والیبال پیاچنزا در شبی که بازیکن ایرانی این تیم عملکرد ضعیفی داشت شکست خورد. «سیدمحمد موسوی» در ست‌های اول و دوم این بازی در ترکیب اصلی پیاچنزا بود اما از میانه ست دوم جای خود را به توندو الساندرو داد و دیگر تا پایان بازی وارد زمین نشد. موسوی در این مسابقه فقط ۲ امتیاز به دست آورد که آن هم از روی حمله بود.

منبع: ایرنا

225236