تبریک کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به مناسبت روز پرستار

به نام خداوند جان و خرد

همشهریان عزیز نیشابوری

همکاران ارجمند و بزرگوارم و اعضای خانواده بزرگ فولاد خراسان

با آرزوی تندرستی و آرامش در آستانه واپسین یلدای قرن حاضر خورشیدی، فرا رسیدن روز بزرگداشت کسانی را شادباش می گوییم که به تاسی از اسوه شکیبایی، صبورانه طولانی ترین شب‌های سال را در هجوم تلخ اپیدمی جهانی، جان خود را سپر حفاظت از سلامت جامعه مان ساخته اند و زندگی‌شان ترجمه ایثار و آیه صبر در روزگار ماست.

میلاد پیام‌آور عاشورا، حضرت زینب (س) و روز پرستار را مغتنم می‌شماریم و نه در زبان بلکه با عمل به یاری سپیدجامگان میهن عزیز اسلامی مان بر می خیزیم و با رعایت فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر. عمل به توصیه های ستاد ملی کرونا، یلدای امسال را، رنگ همدلی خواهیم زد تا ان‌شاءالله طلوع آفتاب تندرستی را در پس بلند ترین شب سال جشن بگیریم.

اینجانب با خداقوت صمیمانه به کادر فداکار و پرتلاش درمان و با قدردانی از خانواده بزرگ فولاد خراسان که از ابتدای شیوع این همه گیری، با توانی مضاعف به وظیفه شهروندی و مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده اند، فرارسیدن جشن باستاتی یلدا را که امسال تقارنی معنادار با روز پرستار یافته است، شادباش می گویم و امیدوارم همای تندرستی بار دیگر از فراز بینالودِ سربلند بر همه شهرها و روستاهای شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان سایه افکند و از خداوند بزرگ عافیت، نیک‌بختی و بهروزی برای هم‌میهنان عزیزمان و همه مردم جهان مسالت می‌کنم.

کسری غفوری

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان

225043