مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در گفتگو با پرسون:

امتحانات فارسی و ریاضی پایه های اول و دوم دبستان حضوری برگزار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: امتحانات فارسی و ریاضی کلاس های اول و دوم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در گروه های کوچک به صورت حضوری برگزار می شود و آزمون مابقی دروس به صورت مجازی برگزار می شود.

کردستان ـ رشید قربانی در گفت وگو با خبرنگار پرسون اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش طی ابلاغیه ای جدید از برگزاری امتحانات پایه اول و دوم به صورت حضوری خبر داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه بیان داشت: بنابراین امتحانات برخی از دروس درسی دانش آموزان کلاس اول و دوم دبستان در استان کردستان به صورت حضوری برگزار می گردد.

این مقام آموزشی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: این امتحانات از ششم دی تا 30 دیماه به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

عضویت ۸۵ درصد از دانش آموزان کردستانی در برنامه شاد/11 هزار دانش آموز فاقد گوشی هوشمندند

فضای مجازی به کمک انتخاب رشته دانش آموزان البرزی آمد


وی به علت برگزاری حضوری امتحانات پایه های اول و دوم دبستان اشاره کرد و گفت: علت اصلی از برگزاری امتحانات به صورت حضوری برای این دو پایه، اطمینان حاصل کردن آموزگاران از فرا گرفتن حروف الفبا توسط دانش آموزان در این مقاطع می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: بنابراین امتحانات فارسی و ریاضی کلاس های اول و دوم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در گروه های کوچک به صورت حضوری و آزمون مابقی دروس به صورت مجازی برگزار می گردد.

قربانی در پایان سخنان خود تاکید کرد: امتحانات سایر پایه های تحصیلی در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری خواهد بود، البته این قانون برای دانش آموزان روستایی صدق نمی کند و آزمون های آنان به صورت حضوری برگزار می شود.

آیین مهر ـ استان کردستان

224607

مطالب مرتبط