ممنوعیت تردد بین شهرهای استان قزوین برداشته شد

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد بین شهری در استان قزوین دوباره برداشته شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین،علی فرخزاد در آخرین جلسه کمیته هماهنگی ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که در سالن جلسات ساختمان مدیریت بحران برگزار شد، با اشاره به گلایه‌مندی از استاندار در مورد عدم کنترل مبادی ورودی شهر اظهار داشت: کنترل‌ها به صورت الکترونیکی با دوربین‌ها انجام می‌شود، ولی انسداد مبادی ورودی در برخی شهرهای استان قزوین به صورت جدی انجام نمی‌شود.

معاون استاندار اضافه کرد: در حال حاضر کنترل ممنوعیت تردد پلاک‌های غیربومی و همچنین ممنوعیت تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح به طور کامل در شهرهای استان قزوین انجام می‌شود که در این حوزه پلیس راه و راهور موفق عمل کرده‌اند.

فرخزاد ادامه داد: همچنین بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا تردد در شهرهای با جمعیت کمتر از 200 هزار نفر بعد از ساعت 9 شب ممنوع است .ضمن اینکه ورود خودروهای با پلاک غیربومی به این شهرها را هم ممنوع کرده‌ایم بنابراین باید برای جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی به این شهرها باید با پلیس راهور تهران هماهنگی صورت گیرد.


بیشتر بخوانید :

طرح ممنوعیت ترددهای شبانه، لغو نخواهد شد

جریمه شدن بیش از ۱۲۰۰ راننده متخلف در ممنوعیت تردد شبانه


معاون عمرانی استاندار یادآور شد : مدیرکل دفتر فنی استانداری ماموریت دارد که با پایش و رصد میدانی ورودی‌های مختلف شهرهای استان قزوین گزارش دقیقی از میزان انسداد مبادی ورودی به ویژه مبادی ورودی شهر قزوین به کمیته ارائه دهد تا بتوانیم تمهیدات جدی‌تری برای جلوگیری از ورود خودروهای با پلاک غیربومی اندیشیده و اجرایی کنیم.

خودروهای با پلاک غیربومی مجوز بگیرند.

رئیس کمیته هماهنگی ترافیک و تردد ستاد مقابله با کرونای استان با اشاره به مشکلات تردد بین شهری برای خودروهای با پلاک بومی گفت: طبق نظر استاندار و موافقت ستاد استانی مقابله با کرونای استان ممنوعیت تردد بین شهری در محدوده ترافیکی استان دوباره برداشته شده و قزوینی‌ها می‌توانند بین شهرهای مختلف استان البته تا قبل از ساعت 21 تردد کنند.

فرخزاد افزود : قزوینی‌هایی که خودروهای با پلاک غیربومی دارند و شماره تهران دارند، باید برای تردد بین شهری در محدوده استان از فرمانداری‌های محل زندگی خود مجوز تردد را اخذ کنند؛ در غیر این صورت با جریمه‌های پلیس راه روبه‌رو خواهند شد. ضمن اینکه این نوع خودروها تا حد ممکن نباید در مدت محدودیت‌های کرونایی در سطح استان تردد کنند.

224400

مطالب مرتبط