استاندار یزد:

ایجاد پهنه علم و فناوری به عمومی شدن این حوزه منجر خواهد شد

استاندار یزد گفت: ایجاد پهنه علم و فناوری ظرفیت بسیار خوبی برای استقرار شرکت های دانش بنیان بوده و به عمومی شدن حوزه علم و فناوری می انجامد.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد علی طالبی استاندار یزد در مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه مجازی دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار یزد و معرفی پهنه علم و فناوری اقبال اظهار کرد: ایجاد پهنه علم و فناوری ظرفیت بسیار خوبی برای استقرار شرکت های دانش بنیان بوده و به عمومی شدن حوزه علم و فناوری می انجامد.

وی افزود: این اتفاق موجب یک همنوایی و همرنگی میان بخش های علمی با زندگی مردم جامعه می‌شود و نمونه خوبی از همکاری دستگاه‌های مختلف در ایجاد چنین ظرفیتی در استان یزد است.

استاندار یزد ابراز امیدواری کرد: امیدوارم این ظرفیت به خوبی و به سرعت در استان شکل گرفته و بتوانیم در جهت شعارهای کلان از آن استفاده کنیم. به خصوص آن که بخشی از تحقق شعارها در حوزه علم و فناوری و تحقق اقتصاد دانش بنیان مستلزم چنین ظرفیتی است.


بیشتر بخوانید؛

واکنش روابط عمومی استانداری یزد به یک شیطنت رسانه ای


وی تصریح کرد: طرح جامع پارک علم و فناوری سال‌هاست به دلیل مشکلات و چالشها به تعویق افتاده اما خوشبختانه با صدور مجوز مربوطه این مشکل نیز به سرانجام رسید.

این مقام مسئول گفت: امیدوارم این اتفاق یک تحرک جدی در شرکت‌ها و موسسات مختلف برای توجه به جذب علم و فناوری و ارائه ابتکارات شاخص در این حوزه به وجود آورد.

انتهای پیام/

223509

مطالب مرتبط