واریز وام یک میلیون تومانی به حساب بیش از ۱,۶ میلیون سرپرستان خانوار

تا پایان هفته جاری ۱.۶ میلیون نفر دیگر از متقاضیان(سرپرستان خانوار) وام یک میلیونی را دریافت می کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس گزارش اعلام شده از طرف احمد میدری معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سی و سومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا از ابتدای اجرای مصوبات جدید ستاد ملی کرونا در زمینه حمایت از خانوار، تا تاریخ ۱۳ آذرماه، بیش از ۴,۵ میلیون نفر از سرپرستان خانوار که متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی مرحله دوم بوده اند، این وام را دریافت کرده‌اند که تا پایان هفته جاری نیز، ۱.۶ میلیون نفر دیگر از متقاضیان(سرپرستان خانوار) وام یک میلیونی را دریافت می کنند.

تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهادها عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی‌شوند.

متقاضیان برای دریافت این وام، باید کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند.

به گزارش کرونومی سی و سومین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا امروز دوشنبه با حضور دکتر محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور و رئیس این کارگروه و وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی عضو کارگروه در ساختمان کوثر ریاست جمهوری تشکیل شد.

223311