کشف ستون های فلزی اسرارآمیز در بیابان دورافتاده! +فیلم

پیداشدن ستون های فلزی اسرارآمیز در یکی از بیابان های دورافتاده آمریکا خبرساز شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، پیداشدن یک ستون فلزی اسرارآمیز در یکی از بیابان‌های آمریکا خبرساز شده است. این ستون استوانه‌ای شکل مرموز توسط زیست شناسان محلی که سوار بر یک هلی کوپتر در حال شمارش گوسفند‌های وحشی بودند پیدا شد.

آن‌ها این ستون فلزی را که گفته می‌شود ۳ تا ۳.۵ متر ارتفاع دارد در زیر صخره‌ها در یک بیایان دوردست در جنوب شرقی ایالت یوتا پیدا کردند. ویدئویی که منتشر شده است خلبان و سرنشینان هلی کوپتر را در حال بررسی این ستون نشان می‌دهد.

برت هاچینگز، خلبان هلیکوپتر، در مصاحبه با یکی از شبکه‌های تلویزیونی محلی آمریکا این ستون را عجیب‌ترین چیزی دانست که در طول سال‌های پرواز خود دیده است. او گفت، به نظر می‌رسد که این شیء ساخت بشر باشد تا ساخته موجودات فضایی.

پس از انتشار این تصاویر برخی کاربران این ستون فلزی کاشته شده در زمین در این منطقه دورافتاده را یادآور تکسنگ مشهور فیلم «۲۰۰۱: یک ادیسه فضایی» (۱۹۶۸) ساخته استانلی کوبریک دانستند. هنوز هیچ اطلاعاتی که نشان دهد این قطعه فلزی چگونه و توسط چه کسی در این نقطه قرار گرفته به دست نیامده است.

گفتنی است؛ مقامات ایالت یوتا در حالی که محل دقیق قرارگرفتن این ستون فلزی را اعلام نکرده‌اند سرگرم تحقیقات در مورد آن هستند.

222624