پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی استان به‌مناسبت شهادت شهید فخری‌زاده

"سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان یزد در پیامی شهادت "شهید محسن فخری زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، متن کامل پیام "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان ها به شرح زیر است:

شهادت راه مردان خداست...

ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران و از دانشمندان برجسته صنعت هسته‌ای کشور توسط عوامل رژیم جعلی صهیونیستی به خوبی نشان داد این رژیم منحوس و جنگ طلبان آمریکایی در مسیر ضربه زدن به پیشرفت کشور عزیزمان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بدانند جوانان دانشمندی همچون فخری‌زاده‌ها، علی‌محمدی‌ها، رضایی‌نژادها، احمدی‌روشن‌ها و شهریاری‌ها که در عرصه علم و دانش در حال فعالیت هستند، نخواهند گذاشت تا علم بر زمین بماند و به اذن الهی، این پرچم را بر قله افتخار نصب خواهند کرد.

اینجانب شهادت مظلومانه شهید محسن فخری زاده را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده معزز این شهید، همچنین دانشمندان و عالمان جامعه و ملت قهرمان پرور ایران ‌اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن شهید عزیز علو درجات را خواستارم.

انتهای پیام/

222619