فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج:

راه اندازی کاروان خودرویی عاشقان و رهروان شهید فخری‌زاده در کرج

مجید زنجانی گفت: به‌منظور ادای احترام به مقام شهید هسته‌ای و دفاعی کشور، حرکت کاروان خودرویی عاشقان و رهروان این شهید بزرگوار، فردا چهارشنبه در ساعت 14 از میدان سپاه شروع و در بلوار انرژی اتمی خاتمه می یابد.

به گزارش پرسون از البرز، مجید زنجانی اظهار داشت: به‌منظور ادای احترام به مقام شهید هسته‌ای و دفاعی کشور، محسن فخری‌زاده، کاروان خودرویی و موتوری بزرگداشت سومین روز تدفین دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور، در روز چهارشنبه در کرج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: کاروان خودرویی عاشقان و رهروان شهید فخری‌زاده فردا چهارشنبه ۱2 آذر ساعت 14:30 از میدان سپاه کانون فرهنگی شهید سبحانی به سمت میدان شهدای کرج حرکت می‌کند و مسیرهای بعدی به سمت خیابان شهید بهشتی، میان جاده، باغستان، بلوار مؤذن، دانشگاه آزاد اسلامی کرج است و در بلوار انرژی اتمی در حوزه معاونت شهید کیانپور به خاتمه خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به مردمی بودن مراسم بیان کرد: اقشار مختلف مردم و هیأت مذهبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور فعالی در آن خواهند داشت که در این فضا، یادمانی آماده‌سازی شده است که با اهدای دست گل به روح این شهید والامقام و دیگر شهدای هسته‌ای کشور ادای احترام خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) شهرستان کرج ادامه داد: این مراسم با حضور همه اقشار جامعه خودرویی برگزار می‌شود و از همشهریان می‌خواهیم با خودروهای خود در این مراسم شرکت کنند تا این جمع و حرکت ما بیعت مجددی با آرمان‌های انقلاب و امام انقلاب و نشانگر این باشد که همواره ادامه‌دهنده راه شهیدان هستیم.

222542