خبر بد برای استقلالی ها؛

شیخ دیاباته مصدوم شد

شیخ دیاباته مهاجم تیم فوتبال استقلال به دنبال مصدومیت از ناحیه عضله دوقلوی پای چپ حداقل سه هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود.

به گزارش سایت خبری پرسون، در اواسط تمرین روز یکشنبه تیم استقلال بود که شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان به دلیل احساس درد در عضله پای‌ خود به تمرین کردن ادامه نداد و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفت.

در همین رابطه دیاباته در اختیار کادر پزشکی آبی پوشان قرار گرفت تا از پای مصدومش MRI بگیرد و وضعیت او توسط کادر پزشکی تیم به دقت بررسی شود.

اما امروز دکتر مهدی سیاه ‌پوش، پزشک تیم استقلال، در گفت ‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره آخرین وضعیت شیخ دیاباته گفت: بعد از انجام MRI و معاینات تخصصی، مشخص شد عضله دوقلوی پای چپ این بازیکن دچار کشیدگی شده و حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.


بیشتر بخوانید؛

صدر جدولی که می خواهد آبی بماند​

سرمربی استقلال محروم شد


بدین ترتیب استقلال که باید تا تاریخ 28 آذر به مصاف تیم های پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو و ذوب آهن برود، قطعا دیاباته را در این 4 دیدار به همراه نخواهد داشت.

استقلال باید پس از دیدار با ذوب آهن در شهرآورد بزرگ تهران به مصاف پرسپولیس برود و باید منتظر ماند و دید کادرپزشکی آبی پوشان می تواند آقای گل لیگ برتر را به آن بازی برساند یا خیر.

منبع: ورزش سه

222333