سید مهرداد ضیائی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

به جای حمایت، مطالبات بازیگران را پرداخت کنند / حرص و طمع نباشد اوضاع تئاتر بهتر می شود

سید مهرداد ضیائی بازیگر سریال «شرم» گفت: مسئولین اگر لطف بکنند و مطالبات معوقه ای که بازیگران و عوامل دارند را بدون تاخیر پرداخت کنند ما ممنون آنها هستیم، نیازی به حمایت آنها نداریم.

سید مهرداد ضیائی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر پرسون، پیرامون آخرین وضعیت فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه کنندگی سعید سعدی را از شبکه سه در حال پخش داشتم که به تازگی به پایان رسید و همچنین دو سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان از شبکه دو و سریال «شرم» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری از شبکه سه در حال پخش دارم.

وی در همین راستا ادامه داد: اکنون نیز به خاطر کرونا و کم شدن تعداد تولیدات بیشتر در منزل در حال استراحت و نوشتن هستم، البته چندین پروژه صحبت شده و حتی با یکی از آنها هم قرارداد بسته ام اما فیلمبرداری آن هنوز آغاز نشده است.

سید مهرداد ضیائی در خصوص بازخورد مخاطبین نسبت به سریال «نجلا» عنوان کرد: بازخوردها در مورد سریال «نجلا» خیلی خوب بود و مخاطبین فراتر از انتظار ما از کار استقبال کردند، البته خود کار نیز خیلی بهتر از اون چیزی بود که تصور میشد و خدارو شکر مخاطبین کار را دوست داشتند.

وی در ادامه پیرامون دلیل موفقیت سریال «نجلا» اذعان کرد: رفتار بسیار دوستانه ای بچه ها با یکدیگر داشتند و مهربانی عوامل نقطه عطف آن سریال بود.


بیشتر بخوانید؛

گفتگو با علیرضا استادی: ضربه مهلک کرونا بر بدنه هنر/ هنرمندان به سختی امرار معاش می‎کنند

گفتگو با مهوش صبر کن: در ایام کرونایی هیچ حمایتی از هنرمندان صورت نگرفته است

گفتگو با رامین ناصر نصیر: کار کودک همانند حرکت بر روی لبه تیغ است


بازیگر سریال «شرم» در خصوص حضورش در این پروژه و تجربه همکاری با احمد کاوری گفت: چندین سال است که با احمد کاوری دوست هستیم ولی فرصت همکاری تا سریال «شرم» پیش نیامده بود، اما بعد از مدت ها خوشبختانه این اتفاق پیش آمد و توفیق همکاری حاصل شد و من از این همکاری بسیار راضی هستم.

وی در خصوص مشکلات اصلی بازیگران در ایام کرونا عنوان کرد: در ایام کرونا در چند پروژه به ایفای نقش پرداختم، که واقعاً تجربه سختی بود و ویژگی کار در این دوران با قبل از کرونا مربوط به پروتکل های بهداشتی است که متاسفانه در اکثر کارها رعایت نمیشود.

بازیگر سریال «مختارنامه» در خصوص تاثیر کرونا بر فعالیت بازیگران عنوان کرد: کرونا تاثیری رو کار بازیگری نداشته است، زیرا بازیگرها مثل همه ایام مشغول به فعالیت هستند، هرچند که کم شدن تعداد تولیدات امکان دارد بر روی پیشنهادات کاری آنان تاثیرگذار باشد، اما برای من که به اصطلاح آدم منزوی هستم و ارتباطاتم بسیار کم است، طبیعتاً تاثیر کمتری داشته است.


این بازیگر سینما در خصوص وضعیت معیشتی هنرمندان در این روزها و حمایت مسئولان ذیربط اذعان کرد: مسئولین اگر لطف بکنند و مطالبات معوقه ای که بازیگران و عوامل دارند را بدون تاخیر پرداخت کنند ما ممنون آنها هستیم، نیازی به حمایت آنها نداریم، به قول معروف «از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید» ، اکثر هنرمندان امروزی از سازمان طلبکار هستند و من هم یکی از آنها هستم.

بازیگر سریال «قلب یخی» در خصوص دستور ستاد ملی مقابله با کرونا پیرامون توقف فیلمبرداری ها تصریح کرد: خیلی از مسائل به همدیگر مربوط است، از آن جهت که از نگاه مسئولین بهتر دیده شده مردم در خانه بمانند، پیشنهاد بدی نیست، اما باید به این نکته توجه کرد که یکی از مسائلی که موجب می شود مردم در خانه بمانند و تحمل و تاب آوری آنها را بیشتر میکند، تلویزیون و رادیو است و باید شرایط طوری فراهم شود که تولید انجام بگیرد و در شرایط قرنطینه گروه های تولید فیلم چه در تلویزیون و چه در رادیو همچنان مشغول به کار خواهند بود.

وی در خصوص اوضاع تئاتر و تعطیلی تعدادی از سالن های نمایش پس از شیوع ویروس کرونا گفت: اگر حرص و طمع اینقدر در آدم ها ریشه نکند، وضعیت تئاتر بهتر خواهد شد.


بازیگر سریال «گاندو» در خصوص اکران آنلاین فیلم ها و پخش فیلم تئاتر از تلویزیون و تاثیرش در این شرایط کرونایی اظهار کرد: بله طبیعتاً کمک کننده است و خیلی از انرژی هایی که خفته است و باعث رنج آدم ها می شود و این سکونی که وجود دارد را کمی بر طرف می کند.

سید مهرداد ضیائی در پایان در خصوص تولید فصل چهارم سریال «بچه مهندس» و حضورش در فصل جدید این سریال خاطر نشان کرد: از تولید فصل چهارم سریال «بچه مهندس» اطلاعی ندارم، اما چیزی که روشن است و می توانم در خصوص آن با قاطعیت صحبت کنم، این است که هنوز صحبتی در خصوص همکاری با بنده نشده است.

222231

مطالب مرتبط