استاندار قزوین:

تمام تصمیم های ما در استان قزوین بر مبنای قطع زنجیره ابتلا به کروناست

استاندار قزوین گفت: منع تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح بخاطر جلوگیری از شب نشینی های خانوادگی است که انتظار می رود با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از قزوین، استاندار قزوین گفت: امروز تمام تصمیم های ما در استان بر مبنای قطع زنجیره ابتلا به کروناست و از مردم شریف استان نیز انتظار داریم در اجرایی شدن دقیق مصوبات ما را یاری کنند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین در ادامه گفت: تمامی فعالیت های اجتماعی که مستلزم ایجاد تجمع می باشد، در طول این هفته ممنوع است و شناسایی هر نقطه ای که احتمال انتشار ویروس کرونا در آن وجود دارد از وظایف کمیته های تخصصی ستاد است و پس از آن اقدام سریع در پیشگیری از شیوع این ویروس باید صورت پذیرد.

جمالی پور گفت: همراهی و مساعدت مردم استان در اجرایی شدن مصوبات ستاد در طرح جامع مدیریت هوشمند و محدودیت های کرونایی،کاهش ۲۰ درصدی آمار مبتلایان و فوتی ها را در طول هفته گذشته در پی داشت.

استاندار قزوین تاکید کرد: منع تردد از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح بخاطر جلوگیری از شب نشینی های خانوادگی است که انتظار می رود با رانندگان متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

جمالی پور افزود: از ابتدای فعالیت ستاد استانی تاکنون،جامعه شریف روحانیت و ائمه محترم جمعه به ویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان همراهی بسیار خوبی با ستاد پیشگیری و مقابله باکرونا استان داشته اند و از این بابت از این عزیزان قدردانی می کنیم.

جمالی پور تاکید کرد: مدیرانی که در مهار و کنترل ویروس کرونا در مجموعه خود عملکرد موفقی داشته باشند مورد تشویق قرار می گیرند.

222225

مطالب مرتبط