جشنواره‌ای که برگزارکنندگانش مخاطبان را برای مهاجرت به ترکیه تشویق می‌کنند!

این روزها خبر برگزاری جشنواره‌ای در حوزه فرهنگ و هنر رسانه‌ای شده است؛ جشنوار‌ه‌‌ای که برگزارکنندگانش مخاطبان را برای مهاجرت به ترکیه تشویق می‌کنند!

به گزارش سایت خبری پرسون، مدتی است که خبر برگزاری جشنواره‌ای فرهنگی و هنری به‌نام تراوک در فضای رسانه‌ای کشور منعکس شده است. این جشنواره در چهار بخش عکس، فیلم، کاریکاتور و داستان با موضوع خانه و خانواده، مهاجرت و سفر برگزار می‌شود و آن‌گونه که در فراخوانش درج شده است، به‌منظور نکوداشت ایرج اعتصام ــ یکی از اساتید و پیشکسوتان هنر معماری در ایران ــ برپا شده است.

اما با جست‌وجویی مختصر در فضای مجازی، درمی‌یابیم که تراوک در اصل نام بنگاهی تجاری در کشور ترکیه است که در حوزه ارائه خدمات مسکونی از ابتدا تا انتها و دریافت کارت اقامت، امور خرید، فروش و اجاره املاک، مشاوره و سرمایه‌گذاری و همچنین راه‌اندازی مشاغل جدید در شهر آلانیای ترکیه فعالیت می‌کند. شرکت تراوک در مارس 2018 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و طبق اطلاعاتی که خود ارائه داده، تاکنون توانسته است زمینه اقامت، خرید و اجاره مسکن بالغ بر 2000 ایرانی در شهر آلانیای ترکیه را فراهم کند و هم‌اکنون نیز به‌عنوان مجری و اسپانسر، اقدام به برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی و هنری تراوک کرده است.

منبع:تسنیم

222200