وزیر دفاع:

راه شهید فخری زاده با قوت و سرعت ادامه می‌یابد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تاکید کرد؛ راه شهید فخری زاده با قوت، سرعت و اطمینان ادامه خواهد یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر سرتیپ امیرحاتمی امروز بعد از حضور در منزل شهید محسن فخری زاده گفت: حق شهید بر گردن همه ما این است که مراسمی با شکوه و در خور شأن این شهید عزیز برپا کنیم، اما با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور، امروز خدمت خانواده شهید فخری زاده در منزل رسیدیم.

وی افزود: خانواده ایشان هم مثل خودشان فرهیخته و دارای روحیه‌ای بسیار بالا هستند و درخواست همه آنان این است که راه شهید فخری زاده را با قوت ادامه دهیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: تنها خواسته همسر ایشان این است " اجازه ندهید راه شهید بسته بماند و راه او را ادامه دهید".

امیر حاتمی گفت: من هم به همسر شهید اطمینان دادم که حتماً همه ما، همکاران و شاگردانی که این شهید بزرگوار در حوزه‌های مختلف با توجه به ابعاد متعدد شخصیتی خود تربیت کرده است راه وی را ادامه می‌دهیم و راه وی با قوت، سرعت و اطمینان ادامه خواهد یافت.

وی افزود: به برکت خون این شهید عزیز خانواده ایشان با سربلندی کار‌های ایشان را با قوت ادامه خواهند داد.


بیشتر بخوانید:

محسن فخری زاده دانشمند موشکی چگونه ترور شد


وزیر دفاع گفت: شهید فخری زاده انسان مخلص، پرتلاش، متبکر و خلاق بود که همه عمر خود را صرف کار‌های پژوهشی در حوزه‌های مسئولیتی خود کرد.

امیر حاتمی اضافه کرد: در هر مقطعی از انقلاب و از دفاع مقدس تا امروز شهید فخری زاده با قوت به همه کار‌ها و پژوهش‌های حوزه مسئولیتی خود پرداخت.

وی گفت: با توجه به شرایط کاری شهید فخری زاده و ابعاد گسترده تلاش‌های ایشان نیاز است که درباره مجموعه فعالیت‌ها و خدمات این شهید صحبت شود، زیرا در ابعاد و عرصه‌های مختلفی شاهد حضور پربرکت و خدمات ایشان هستیم.

221982