کمک 2ونیم میلیاردی خادمیاران رضوی به کادر درمان یزد

در مراسمی خادمیاران رضوی و بسیجیان پایگاه شهید صدوقی نعیم آباد یزد ۲ دستگاه دیالیز ، 2 دستگاه اکسیژن ساز ،1200 دست لباس آنتی باکتریال و 8هزار ماسک را به ارزش تقریبی 2و نیم میلیارد ریال تهیه و به بیماران، کادر درمان و بیمارستان های یزد اهدا کردند.

به گزارش سایت خبری پرسوناز یزد، در مراسمی خادمیاران رضوی و بسیجیان پایگاه شهید صدوقی نعیم آباد یزد ۲ دستگاه دیالیز، 2 دستگاه اکسیژن ساز ،1200 دست لباس آنتی باکتریال و 8هزار ماسک را به ارزش تقریبی 2و نیم میلیارد ریال تهیه و به بیماران، کادر درمان و بیمارستان های یزد اهدا کردند.

مسوول کانون خدمت رضوی شهید صدوقی نعیم آباد در مراسم اهدا این تجهیزات که در مسجد حضرت ولی عصر این محله برگزار شد گفت: در این مرحله ، خیرین 2 دستگاه دیالیز به ارزش 950 میلیون ریال جهت بخش بیماران کلیوی بیمارستان شهید صدوقی، 2 دستگاه اکسیژن ساز 5 لیتری به ارزش 490 میلیون ریال جهت استفاده بیماران کرونایی بستری در منزل برای استفاده امانی ، 1200 دست لباس آنتی باکتریال لمینت شده ویژه کادر درمان بخش کرونا به ارزش 648 میلیون ریال و 8 هزار ماسک بهداشتی جهت کادر درمان حاضر در بخش کرونای بیمارستان های شهید صدوقی، شهدای کارگر، شهید رهنمون و افشار به ارزش 96 میلیون ریال تهیه و اهدا کردند.

علی محمد صادقیان با گرامیداشت یاد و خاطره 72 شهید محله ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا خادمیاران رضوی در کنار اجرای برنامه های مذهبی ، تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی در اولویت برنامه های خود قرار دادند و از ابتدای سال تا کنون در 3 مرحله بیش از 360 بسته کمک معیشتی به ارزش ریالی 450 هزار تومان تهیه و به نیازمندان اهدا کردند.

وی همچنین روحیه ایثارگری و فداکاری را مهمترین خصیصه خادمیاران رضوی برشمرد و با اشاره به موضوع ضرورت اهدای پلاسمای خون به بیماران کرونایی اظهار داشت: 8 نفر از خادمیاران با هدف کمک به بهبود بیماران کرونایی در مرکز انتقال خون حضور یافته و خون و پلاسمای خود را اهدا نمودند.

مسوول کانون خدمت رضوی شهید صدوقی نعیم آباد به اهمیت نذر نیز اشاره کرد و ادامه داد: خادمیاران با نیت سلامتی امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم مردم بالاخص بهبودی بیماران کرونایی یک نفر شتر و 3 راس گوسفند را به ارزش 245 میلیون ریال قربانی و در قالب بسته های 800 گرمی بین 350 خانواده از نیازمندان محله توزیع کردند.

گفتنی است کانون خدمت رضوی شهید صدوقی نعیم آباد اولین کانون خدمت رضوی در یزد می باشد که از ابتدای امسال تا کنون قریب به 9 میلیارد ریال کمک های مومنانه را تهیه و بین نیازمندان توزیع نموده است.

انتهای پیام/

221873