رئیس کل دادگستری استان کردستان:

۸۷ درصد ابلاغ اوراق قضایی در کردستان به صورت الکترونیکی انجام می گیرد

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد ابلاغ اوراق قضایی در کردستان به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب سنندج امروز با حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کرد.

حجت الاسلام سیدحسین حسینی در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه طی سالیان اخیر اقدامات خوبی در زمینه کاهش مجازات حبس و کاهش جمعیت زندانیان در کردستان انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: دادگستری استان کردستان در بحث مبارزه با مفاسد اداری و نیز کمک به مردم برای اجرای عدالت از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نیست.

این مقام قضایی عنوان کرد: خوشبختانه با افتتاح دفاتر قضایی در سطح استان شاهد جلوگیری از اطاله دادرسی، سرعت، دقت، شفافیت و دسترسی سریع مردم برای ثبت دادخواست و خدمات قضایی به مردم هستیم.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود بیان داشت: در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد ابلاغ اوراق قضایی در کردستان به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.

در ادامه این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان کردستان نیز در سخنانی بیان داشت: باید از خدمات رییس قوه قضائیه در برخورد قاطع با مظاهر فساد و رانت خواری در کشور تشکر کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: مدیریت خوب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در سیستم قضا، باعث ایجاد امید دوباره در اذهان مردم و جامعه شده است و امیدواریم که این قاطعیت کماکان در بحث مبارزه با مظاهر فساد و ... در کشور ادامه داشته باشد.

آیین مهر ـ استان کردستان

221717