بازگرداندن 1266 خودروی غیربومی از ورودی‌های خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، از عودت یک هزار و ۲۶۶ دستگاه خودروی غیربومی از ابتدای شروع طرح محدودیت ترددها در استان خبر داد.

به گزارش پرسون، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری گفت: باید باهم برای امنیت و سلامت تلاش کنیم تا به امید خدا سایه شوم این ویروس منحوس از سر کشور عزیزمان کم شود.

سردار علیرضا مظاهری همچنین با اشاره به اینکه طرح محدودیت ترددها از اول آذرماه سال جاری شروع و کماکان ادامه دارد، افزود: از ابتدای شروع این طرح 18 نقطه در سطح استان که بیشتر مبادی ورودی شهرهای استان است، نیز به‌صورت ویژه تحت پوشش انتظامی و ترافیکی قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه از ابتدای شروع این طرح یک هزار و 266 دستگاه خودروی غیربومی از استان عودت شده‌اند، تصریح کرد: پلیس با قدرت در اجرای این طرح اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

اخطار به ۲۷ مطب و درمانگاه در خراسان شمالی

حضور ۱۵ شرکت خراسان شمالی در نمایشگاه گلوبال ترکیه

این مقام ارشد انتظامی در استان، با بیان اینکه طرح محدودیت ترددهای درون‌شهری در شهرستان‌های با وضعیت قرمز نیز در اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا از ساعت 9 شب تا 4 بامداد می‌باشد و از طریق دوریبن های ثبت تخلفات و عوامل انتظامی و راهور کنترل می‌شود از تمامی شهروندان درخواست کرد تا در زمان مشخص‌شده از تردد غیر ضرور در داخل شهرها پرهیز و در صورت ضرورت از وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌تلفنی‌ها و آژانس‌ها استفاده کنند.

مظاهری با اشاره به اینکه خوشبختانه حمایت‌ها و همراهی‌های خوب مردم عزیز باعث شده تا به این لحظه در اجرای این طرح موفق باشیم، از حمایت‌های بی‌وقفه مردم و مسئولان استان تقدیر و بر لزوم تداوم این همکاری‌ها تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا تأکید کرد.

221585

مطالب مرتبط