رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه:

جوانان پیشتاز در اهداء خون/ ذخایر خون استان به حد نرمال رسیده است

رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: افراد زیادی به سازمان انتقال خون مراجعه کردند اما در مراجعات ما خیلی از افراد جوان با سن و سال کم در رده های سنی 17تا 25سال حضور داشتند و خون اهداء کردند.

دکتر مریم میرزاده رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه در گفتگو با سایت خبری پرسون، ضمن تشکر از حضور مردم برای اهدای خون اظهار داشت: سازمان انتقال خون به جهت شیوع کرونا با کاهش بسیار ذخایر خون روبرو بود.

میرزاده افزود: طی هفته های گذشته ذخایر خون به شدت کاهش پیدا کرده بود و حتی بعضی روزها به کمتر از سه روز رسیده بود؛ اما با فراخوان و هماهنگی های انجام شده خیلی از مردم و بسیجیان به سازمان انتقال خون مراجعه و خون اهداء کردند. که توانستیم ذخایر خونی را به حد نرمال برسانیم.

رئیس بخش اهدا کنندگان اداره کل انتقال خون استان کرمانشاه گفت: افراد زیادی به سازمان انتقال خون مراجعه کردند اما در مراجعات ما خیلی از افراد جوان با سن وسال کم در رده های سنی 17 تا 25سال حضور داشتند و خون اهداء کردند.

خانمها بیشترین میزان مشارکت در اهدا خون را داشته اند
میرزاده با اشاره بر اینکه برخی از افراد برای بار اول بود که مراجعه میکردند افزود: همیشه با فراخوان از اهدا کنندگان مستمر و با سابقه درخواست می کردیم که خون اهدا کنند؛ اما خیلی از بسیجیان به صورت خود جوش با سنین کم از روستاهای اطراف با اهدا خون کمک کردند ذخایر خون استان به حد نرمال برسد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

221569