سودآوری ۱۳۰ درصدی رمزارز ریپل در یک ماه

گزارش های منابع خبری حاکی از آن هستند که رمزارز ریپل به عنوان سومین دارایی دیجیتال بازار کریپتو از نظر مارکت یا ارزش بازار توانسته است عملکرد بسیار موفق و چشمگیری را به نمایش بگذارد به طوری که در بازه زمانی یک ماه گذشته موفق به بازدهی و سودآوری ۱۳۰ درصدی شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، در حال حاضر رویکرد طیف وسیعی از تریدرها و سرمایه گذاران به ریپل کاملا مثبت است و بدیهی است که بازار به شدت گاوی آن تحت تاثیر چند عامل بنیادین است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

بازار گاوی بیت کوین؛ آلت کوین ها را نیز تحت تاثیر مثبت قرار داد :

شواهد نشان می دهند با توجه به عبور اخیر بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال از مرز ۱۸۵۰۰ دلار و ثبت رکورد جدید در سه سال گذشته؛ بسیاری از آلت کوین ها نیز با این روند افزایشی همراه شدند و اتریوم و ریپل نیز به عنوان دارایی های دیجیتال اصلی از این قاعده مستثنی نبوده اند.

به عنوان مثال اتریوم از سطح مقاومتی حساس ۶۰۰ دلار عبور کرده و هیچ نشانه ای مبنی بر توقف روند صعودی آن در آینده نزدیک دیده نمی شود. از طرفی ریپل نیز در زمان نگارش این مطلب در محدوده بالاتر از ۰/۷۰ دلار در حال معامله است که در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در حدود ۵۵ درصد رشد را به نمایش گذاشته است.

خرید ریپل توسط آزمایشگاه های ریپل برای ساخت بازاری قوی تر :

گزارش های سالیانه منتشر شده از طرف آزمایشگاه های ریپل نشان می دهند که میزان خرید ریپل توسط مدیران این پروژه به حدود ۴۶ میلیون دلار رسیده و پیش بینی می شود همچنان ادامه داشته باشد. در نتیجه کاهش نقدینگی ریپل در بازار منجر به افزایش تقاضا برای خرید آن و همچنین افزایش نرخ ریپل شده است.

افزایش تعداد آدرس های ریپل :

تحلیل های آنلاین از داده های موجود در شبکه بلاکچین حاکی از آن است که تعداد آدرس های فعال برای معامله ریپل به شدت افزایش یافته و به دنبال آن تعداد نهنگ های بازار ریپل نیز جهش قابل توجهی داشته است. بر اساس آمارهای موجود؛ تعداد نهنگ هایی که موجودی آن ها بین یک الی ده میلیون ریپل است رکورد جدیدی را ثبت کرده و کاملا بی سایقه بوده است.
در حال حاضر دست کم تعداد ۱۷۷۰۰ هولدر کریپتو وجود دارند که موجودی ریپل آن ها بیش از یک میلیون ریپل می باشد که قطعا می تواند از دلایل افزایش قیمت ریپل باشد. از طرفی افزایش تعداد کیف پول ها یا آدرس های جدید ریپل در شبکه بلاکچین نیز نشانگر افزایش علاقه و تمایل مردم به ریپل است.

پروژه های جدید ریپل :

ریپل به تازگی پروژه های جدیدی را در دست اجرا دارد که از آن جمله می توان به همکاری و مشارکت با بانک مرکزی آمریکا اشاره کرد. بانک مرکزی آمریکا تجربه استفاده از شبکه RippleNet را در کارنامه خود دارد و این همکاری نیز می تواند جایگاه ریپل را به عنوان یک شبکه پرداختی برون مرزی با کارمزد اندک همراه با تجربه کاربری رضایت بخش بر پایه فناوری بلاکچین تثبیت کند.

منبع: سام تایمز

221544