رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:

ارائه‌ خدمت موثر و تخصصی، نیازمند دقت و توجه است

حجت الاسلام سهرابی با تأکید بر شناخت زیست‌ بوم‌هایی که نیروهای جهادی وارد آن می‌شوند ادامه داد: برای اینکه بتوانیم خدمت مؤثری داشته باشیم نیاز به توجه و دقت بیشتری داریم و صرف ورود ما با هدف کمک به یک عرصه همه مسائل را حل نمی‌کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی ضمن بازدید میدانی از اداره تبلیغات شهرستان ملارد با حضور در جلسه توجیهی همیاران سلامت با گروهی از جهادگران سلامت قرارگاه نرجس خاتون دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار که با حضور جهادگران سلامت در گلزار شهدای شهرستان ملارد برگزار شد حجت الاسلام حسینی امام جمعه ملارد، دکتر حسینی مدیر اداره بهداشت شهرستان ملارد و حجت‌الاسلام عفتیان جانشین مسئول گروه جهادی نرجس خاتون حضور داشتند.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران ضمن قدردانی از جهادگران به جهت توجه به فرهنگ ایثار و رویکرد جهادی‌شان گفت: نیاز به تأکید بنده نیست و حتماً خودتان اهمیت کاری را که آغاز کرده‌اید می‌دانید و به ارزش‌های آن واقف هستید. امروز ما در ارائه خدمات به مردم دارای شرایط پیچیده و مملو با حساسیت‌ها هستیم و تا حدی این موضوع دارای اهمیت است که بعضاً مخلصانه‌ترین و پرزحمت‌ترین کارها در میدان عمل گاهی هزینه‌های مضاعف جانبی ایجاد می‌کند. حتماً خیر بودن ظاهر کار این معنی را نمی‌دهد که در منصه ظهور هم کار خیر باشد و گاهی پیچیدگی‌هایی دارد که ممکن است در مسیر اجرا دچار آسیب‌هایی بشود.

وی در ادامه ضمن اشاره به تخصصی بودن عرصه‌ی فعالیت‌های جهادی و تبلیغی افزود: ما در این‌گونه فعالیت‌ها یا ورودمان حرفه‌ای نبوده است و یا دقت نکرده‌ایم که این‌چنین فعالیت‌هایی ظرفیت خلق چه روایت‌های دیگری را در خلاف هدف ما دارد. عرصه‌ی ورود به بیمارستان هم یکی از این عرصه‌هاست و ما باید حواسمان باشد وقتی وارد فضای بیمارستان می‌شویم با یک زیست‌بوم و فرهنگ خاصی مواجه هستیم.

حجت الاسلام سهرابی در میان جهادگران با تأکید بر شناخت زیست‌بوم‌هایی که نیروهای جهادی وارد آن می‌شوند ادامه داد: برای اینکه بتوانیم خدمت مؤثری داشته باشیم نیاز به توجه و دقت بیشتری داریم و صرف ورود ما باهدف کمک به یک عرصه همه مسائل را حل نمی‌کند.

همچنین در ادامه حجت‌الاسلام عفتیان جانشین قرارگاه حضرت نرجس خاتون(س) ضمن قدردانی از پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی استان تهران از گروه‌های جهادی، گفت: ما در هر سه موج کرونا در بیمارستان‌ها حضورداشته‌ایم و در حال حاضر با ورود به موج سوم با استفاده از تجربیات گذشته به شکل منسجم‌تر وارد عرصه کمک به کادر درمان شدیم.
وی بابیان این موضوع که در موج سوم کرونا علاوه بر روش‌های خدمات‌رسانی در نحوه‌ی جذب داوطلبین جهادی هم روند رو به رشدی داشتیم افزود: بعد از هشت سال دفاع مقدس که مردم از جان و مال خودشان در جبهه‌های نبرد می‌گذشتند اکنون عرصه‌ی ورود نیروهای مردمی در استعانت کادر درمان، تکرار جهادی دیگر در میدانی جدید است که الحمدالله با روحیه مضاعف در حال انجام است.
در این دیدار حجت الاسلام سهرابی علاوه بر دیدار و گفتگو با داوطلبان و نمایندگان گروههای جهادی شهرستان، ضمن زیارت قبور گلزار شهدای ملارد از اقدامات و فعالیتهای فرهنگی و ورزشی و همچنین موزه دفاع مقدس گلزار شهدای ملارد بازدید نمود.

221347