مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد:

179 اثر زیر ذره بین داوران دومین جشنواره فصلی رسانه های استان یزد

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد از پذیرش و داوری 179 اثر در دومین جشنواره فصلی رسانه های استان یزد خبر داد.

یزد_ سایت خبری پرسون، مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد در نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری دومین جشنواره فصلی رسانه های استان یزد گفت: در مجموع 191 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 179 اثر پذیرفته شده است.

فرزاد فیضی افزود: آثار ارسالی در بخش اصلی 82 اثر شامل 17مورد سرمقاله و یادداشت، 40 مورد گزارش، 9 مورد عکس، 15 مورد مصاحبه و 1 مورد اینفوگراف بوده که توسط 32 شرکت کننده ارسال شده است.

وی افزود: در بخش ویژه نیز 45 اثر شامل 26 مورد با عنوان جهش تولید و رسانه، 14 مورد با عنوان سرمایه گذاری و شهر میراث جهانی و 5 مورد با عنوان توسعه فناوری های نوین صنعت ساخت و ساز ارسال شده است.

فیضی همچنین از ارسال 64 اثر در بخش جایزه فصل توسط 25 شرکت کننده خبر داد.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان با اشاره به این موضوع که علت کمی اثر در بخش اینفوگراف، طرح این موضوع برای اولین بار در جشنواره است گفت: این نکته نشان می دهد که باید در این حوزه آموزش های بیشتری داده شود تا در جشنواره های بعدی شاهد افزایش تولید محتواها دراین بخش باشیم.

فیضی با بیان اینکه به علت مشغله برخی از داوران بومی، از دو تن از داوران خارج از استان برای داوری آثار دعوت کردیم گفت: در این دوره آقایان رضاغُبیشاوی، مهرداد خدیر و داود پاک طینت کار داوری آثار را برعهده دارند و در نهایت به نفرات برگزیده اول تا سوم به ترتیب تندیس جشنواره، لوح تقدیر و 500 هزار تومان هدیه نقدی، لوح تقدیر و 300 هزار تومان هدیه نقدی، لوح تقدیر و 200 هزار تومان هدیه نقدی تعلق می گیرد.

وی تصریح کرد : در بخش جایزه فصل نیز به نفرات اول؛ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و یک میلیون تومان هدیه نقدی، نفرات دوم؛ لوح تقدیر و 700 هزار تومان هدیه نقدی و نفرات سوم؛ لوح تقدیر و 500 هزار تومان هدیه نقدی اهدا می شود.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

210622

مطالب مرتبط

نظرات شما ( 1 نظر )

روزنامه نگار |
شنبه 25 اردیبهشت 140011:41
با سلام و احترام نتیجه این جشنواره چی شد ؟ زمان مراسم اختتامیه جشنواره مشخص نشد ؟