خبرنگاران یزدی زیر چتر حمایتی خانه مطبوعات؛

«حامی کارت» رونمایی شد/ 180 خبرنگار یزدی «حامی کارت» می گیرند

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد از صدور «حامی کارت» در راستای حمایت از خبرنگاران یزدی خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد در آئین رونمایی از «حامی کارت» گفت: بر اساس مصوبه هیئت مدیره خانه مطبوعات با استفاده از منابعی که از کمک های سازمانی، اداره ارشاد و منابع داخلی وجود داشت در راستای حمایت معیشتی از همکاران گرامی طرح حامی کارت را اجرایی کردیم که این طرح در کشور منحصر به فرد بوده و برای اولین بار از سوی خانه مطبوعات یزد طراحی و اجرا می شود.

فرزاد فیضی افزود: با رصد فروشگاه های مختلف در نهایت با فروشگاه هایپر استار به توافق رسیدیم و اعضای محترم می توانند با این کارت ها به شعب این فروشگاه در هر کجای کشور یا حتی خارج از کشور مراجعه کرده و خرید نمایند.

وی تصریح کرد: این کارت ها دائمی بوده و در فواصل مختلف شارژ خواهند شد ضمن اینکه مبالغ این کارت ها برای هر کدام از اعضا متفاوت و بر اساس فعالیت آن ها شارژ می شود.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان با بیان اینکه استفاده از این کارت ها می تواند در مقاطع مختلف صورت گیرد اظهار داشت: این کارت ها برای 180 نفر از خبرنگاران استان صادر شده که 142 نفر از اعضای اصلی خانه مطبوعات ، 10 نفر از اعضای افتخاری و مابقی نیز خبرنگارانی هستند که هر چند از اعضا محسوب نمی شوند اما فعالیت رسانه ای آنان محرز شده است.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

210525