با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور؛

ساخت مدرسه برای دانش آموزان اوتیسمی سنندج آغاز شد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: تا قبل از پایان سال جاری 150 باب مدرسه برای دانش آموزان استثنایی کشور ساخته خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ سیدجواد حسینی امروز در مراسم کلنگ زنی اولین مدرسه برای دانش آموزان «اوتیسمی» شهر سنندج گفت: براساس آمارهای موجود آموزش و پرورش استثنایی برای پوشش دانش آموزان اوتیسمی و استثنایی باید 210 مدرسه جدید احداث کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود تاکید کرد: با این حال امسال موفق شده ایم که 14 باب مدرسه برای دانش آموزان اوتیسمی در کشور ایجاد کنیم که یکی از این 14 مدرسه امروز در شهر سنندج می باشد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بودجه ساخت مدرسه ویژه دانش آموزان اوتیسمی در سنندج توسط یکی از خیرین این استان تامین شده است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به اینکه این مدرسه با مساحتی در حدود 2500 متر ساخته می شود، افزود: یکی از ویژگی های این مدرسه این است که مجهز به تمام امکانات و استانداردهای روز مجهز خواهد شد.

در ادامه این مراسم، رنجبر؛ مدیر آموزش و پرورش استثنایی کردستان نیز ابراز داشت: 95 دانش آموز اوتیسمی در سطح استان کردستان داریم.

210145