فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

رعایت محدودیت‌های تردد در خراسان شمالی مناسب است

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از جریمه ۱۳ راننده به دلیل نادیده گرفتن محدودیت‌های تردد در استان خبر داد و گفت: مردم همراهی خوبی در اجرای محدودیت‌های ورود و خروج به بجنورد داشته اند

به گزارش پرسون؛ فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: خوشبختانه مردم همراهی خوبی در اجرای طرح محدودیت‌های ورود و خروج به شهرستان بجنورد، داشته‌اند اما تعدادی هم در این زمینه مرتکب تخلف شده اند.

سردار علیرضا مظاهری افزود: بیشترین مشکل ما و بیشترین متقاضی ورود به شهر بجنورد و خروج از آن بومی‌ها هستند که به بهانه رفتن به روستا، سر زدن به باغ و زمین کشاورزی و یا رفتن به شهرستان‌های مجاور، خواستار تردد بودند.

وی گفت: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد در خروجی و ورودی شهر بجنورد از ساعت ۱۲ دوشنبه آغازشده است و در این مدت، حادثه خاصی ایجاد نشده.

مظاهری اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از مسیر شیروان، آشخانه و اسفراین به سمت بجنورد تردد داشته‌اند و در این مدت خروج ۱۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودرو نیز گزارش‌شده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از خودروهایی که پلاک بجنورد را نداشته‌اند، به کمربندی‌های خروجی و تعداد محدودی به داخل شهر هدایت شدند، گفت: در این طرح، در هر شبانه‌روز ۱۵۰ نفر نیروی انتظامی به‌کار گرفته‌شده است.

وی در انتها تاکید کرد: ۱۳ راننده در جاده‌های استان که شیوه‌نامه طرح محدودیت تردد در شهرستان بجنورد و تذکرات پلیس را نادیده گرفته بودند، جریمه شدند.

منبع: مهر

209625

مطالب مرتبط