فـال روزانـه - سه شنیه 25 شهریور

به گزارش پرسون؛ چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است.

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در محل‌کار یا منزل با مشکل‌های زیادی روبرو هستید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته، اما بخت در سال تولدتان با شما یار است و این مشکلات برای همیشه خاتمه پیدا می‌کند. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید و در این سال بیشتر از همیشه به فکر کار و تلاش باشید. در ماه شهریور که سپری می‌کنید با تصمیم مهمی روبرو خواهید شد، این تصمیم‌گیری را با فکر و مشورت انجام دهید و بی‌گدار به آب نزنید. آبان ماه امسال زمان بسیار حساسی برای شما است و احتمال زیادی وجود دارد که در این ماه ولخرجی کنید و حساب و کتاب از دست‌تان خارج شود. یکی از اعضای خانواده در دی ماه سال جاری به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. بهار سال آینده زمان عاشقی شما است و در این ماه با فرصت‌های زیادی برای عشق و عاشقی روبرو خواهید شد. تیر ماه سالی که از راه می‌رسد زمان آن است که موفقیت‌های شما در نظر اطرافیان جلوه کند و مزد زحمت‌های‌تان را بگیرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به سالی سرشار از دستاورد‌های درخشان تبدیل نمایید و اجازه ندهید مشکلات در این سال شما را از مسیر دلخواه‌تان دور کند.

فروردین

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. انسان خوش‌گذرانی هستید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می‌کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می‌اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش‌گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی‌تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. روحیه‌ای شوخ‌طبع و خوش‌مشرب دارید، به لطف این روحیه دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. روز خوبی را برای عاشقی انتخاب نکرده‌اید و بهتر است که عشق و عاشقی را به آینده موکول کنید. از هر فرصتی برای افزایش دانش و مهارت خود بهره بگیرید.

اردیبهشت

امروز مهمان ناخوانده‌ای به شما سر می‌زند. علاقه‌ای به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منزوی تبدیل کند، گوشه‌گیری را کنار بگذارید و با حضور در میان جمع، روحیه‌ای مردمی و اجتماعی پیدا کنید. همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل امروز به کمک شما می‌آیند. قصد دارید کار‌ها را زودتر از همیشه انجام دهید و پیش اعضای خانواده بروید، اما کار‌های غیرمنتظره برنامه‌تان را خراب خواهد کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد.

خرداد

هزینه‌ای هنگفت را برای تحصیل خود یا یکی از اطرافیان باید خرج کنید. یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. فردی که دشمن شما است نقشه‌های شومی برای شما کشیده. یکی از اعضای منزل یا آشنایان نزدیک شما در خطر است و اگر امروز مواظب ایشان نباشید، صدمه‌ای به وی وارد خواهد شد. در نتیجه امروز را تا می‌توانید بیشتر از همیشه در کنار اعضای خانواده باشید و شش‌دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا کسی آسیب نبیند.

تیر

با خرید کالا‌های بی‌ارزش و پیش‌پاافتاده، موقعیت مالی‌تان را به خطر نیاندازید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. صداقت بیشتری در رفتار و گفتار به خرج دهید. امروز با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل نمایید. یکی از اطرافیان شدیدا نیازمند کمک شما است.

مرداد

تصمیم اشتباهی در گذشته گرفته‌اید و امروز با عواقب این تصمیم روبرو خواهید شد. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشتر این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز عشق‌بی‌پایانش را به پای شما می‌ریزد. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کار‌های شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند.

شهریور

ثبات نظر ندارید و هر لحظه نظرهای‌تان را تغییر می‌دهید، با این روحیه اطرافیان حسابی از شما ناراحت شده‌اند. عاشق شده‌اید و دل و دین خود را به معشوق باخته‌اید، اما عشقی کورکورانه را دنبال نکنید و و اجازه ندهید قلب‌تان جلوی عقل شما را بگیرد و به دام عشقی یک‌طرفه و بی‌سرانجام بیافتید. کار‌های امروز در محل‌کار یا منزل بر طبق مراد شما پیش نمی‌رود. امروز متوجه می‌شوید که بی‌دلیل روی یکی از آشنایان حساب کر‌ده‌اید و این فرد نقشه‌های شومی برای شما در سر دارد. مهمانی از راه دور به دیدار شما می‌آید و مجبور می‌شوید فرصت زیادی را به پذیرایی به این مهمان اختصاص دهید.
مهر

جادوی خنده را دست‌کم نگیرید و روز را با خوشحالی و لبخند به پایان برسانید. از کار‌های خلاف و ناپسند دوری کنید. با تقدیم هدیه‌ای به عشق‌زندگی‌تان به ایشان ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار پسندیده‌ای انجام می‌دهد و حسابی خوشحال‌تان می‌کند. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند.

آبان

فراموش کرده‌اید که عجله کار شیطان است و این رفتار باعث شده تا همسر یا عشق‌زندگی‌تان از تصمیم‌های عجولانه شما به تنگ بیاید. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کار‌ها را با دقت بیشتری انجام دهید. کمی از کار‌های روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. برای حل مشکلات مالی خود از اعضای خانواده کمک بگیرید. کار‌ها را جدی نمی‌گیرید و در انجام کار‌های مهم سهل‌انگاری می‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار دست‌تان بدهد. انسان تلاش‌گری هستید، اما پاداش زحمت‌های‌تان را نگرفته‌اید، ناامید نشوید و مطمئن باشید که با موفقیت فاصله چندانی ندارید.

آذر

امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. کار مهمی را پشت‌گوش انداخته‌اید و اگر این کار را امروز به پایان نرسانید، به دردسر بزرگی می‌افتید. تصمیم‌های عجولانه‌ای نگیرید و قضاوت‌های بی‌جا را کنار بگذارید، در غیر این‌صورت به دردسر بزرگی خواهید افتاد.

دی

امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های زیادی برای بهبود روحیه‌تان در نظر گرفته‌است. سفر کوچکی در پیش دارید و در این سفر حسابی به شما خوش خواهد گذشت. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. برای گسترش کسب و کار خود با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح و گردش در بازار بیرون بروید.

بهمن

برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید آرامش خود را حفظ کنید. از مشکلات فرار نکنید و به خاطر داشته باشید که زندگی فراز‌وفرود‌های زیادی دارد. معامله یا قرارداد مهمی را پیش‌رو دارید و از آنجایی که قرار است قسمتی از سرمایه خود را در این معامله سرمایه‌گذاری کنید، نگرانی‌های زیادی دارید و می‌ترسید که سرمایه‌تان را از دست بدهید. اما اصلا نگران نباشید چرا که از این معامله نه‌تن‌ها ضرر نمی‌کنید، بلکه سود سرشاری انتظار شما را می‌کشد. محبت میان خود و عشق‌زندگی‌تان را تقویت کنید و بیشتر به فکر گرم‌کردن کانون خانواده باشید. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کار‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

اسفند

انتظار دارید پولی به دست شما برسد، اما این اتفاق نمی‌افتد و وضعیت مالی خوبی را تجربه نمی‌کنید. فرد محبوبی در میان اعضای خانواده هستید و اهل منزل از بودن در کنار شما لذت می‌برند. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهن‌تان ماندگار خواهد شد. مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌تر‌های خانواده حل کنید. دلخوری‌هایی که میان شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد را به باد فراموشی بسپارید.

195614