فال روزانه - دوشنبه 24 شهریور 1399

به گزارش پرسون؛ فال روزانه دوشنبه 24 شهریور 99 تقدیم به علاقمندان می شود.

فال متولدین فروردین: اگرچه شما در جمع دوستان خوبی قرار گرفته اید که می‌توانند به آسانی حواس شما را پرت کنند، ولی باز هم احساس می‌کنید برای انجام دادن کارهای ناتمام خود تحت فشار قرار گرفته اید و باید قبل از تفریح کردن آنها را تمام کنید. اگر شما دنبال راهی برای فرار می‌گردید، درست نیست که قوانین منظم روزانه تان را بشکنید. دلخوری‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، به کارتان فکر کنید و بعداً زمانی را هم به تفریح اختصاص بدهید.

فال متولدین اردیبهشت:شما ایده خیلی خاصی برای کارهایی که می‌خواهید امروز انجام بدهید دارید. شاید شما فکر می‌کنید که منحرف شدن از برنامه هایتان باعث ناراحتی شما شود، اما هیچ چیزی نمی‌تواند فراتر از حقیقت باشد. دیدگاه شما در مورد واقعیت هم اکنون می‌تواند کمی ‌تحریف شده باشد، بنابراین اگر امروز آنطوری که شما تصور می‌کردید روز متفاوتی نبود، نگران نشوید.

فال متولدین خرداد: اگر چه شما امروز ظاهراً خیلی حس خوبی دارید، ولی وقتی مشکلات افراد خانواده تان آسایش و راحتی تان را مختل می‌کند ناراحت می‌شوید. شما مجبور نیستید به دیگران اجازه بدهید ناراحتی آنها شما را به دردسر بیندازد. نهایتاً می‌توانید از اوقات خود لذت ببرید و در عین حال از نظر عاطفی کسانی که دوستشان دارید را حمایت کنید.

فال متولدین تیر: شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای که قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می‌تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌کند، شما نباید همه کارها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.

فال متولدین مرداد: شاید لازم باشد که شما میزان وابستگی‌تان به یک دوست صمیمی‌ و یا به همکارتان را کم کنید، به خصوص وقتی که پای پول وسط می‌آید. شما باید تمام جزئیات مربوط به مدیریت‌های مالی که می‌توانند به خاطر فقدان اطلاعات کافی یا کژفهمی ‌افراد دیگر باعث ناامیدی‌تان شوند را حل و فصل کنید. حتی اگر شما دوست دارید که کار را تعطیل کنید، ولی در حال حاضر مجبورید که این مسائل را آشکار کنید.

فال متولدین شهریور: در حالیکه ماه در نشانه شما به نپتون تیره و تار برخورد می‌کند، شک و دودلی شما نسبت به زندگی خود می‌تواند در اعتماد به نفستان نیز تاثیر بگذارد. اما شما می‌توانید تمام ناراحتی‌های خود را مخفی کنید، چرا که سیاره بخت شما یعنی عطارد به ونوس دوست داشتنی ملحق شده است. خوشبختانه شما می‌توانید چیزهایی که به خاطر فکر و خیالات احمقانه‌تان از دست داده بودید، مثل خلاقیت و جذابیت‌های اجتماعی، را دوباره به دست آورید.

فال متولدین مهر: امروز عطارد باهوش با سیاره بخت شما یعنی ونوس در یک امتداد قرار گرفته‌اند و باعث شده‌اند شما امروز خیلی منطقی و واقع بین باشید، بنابراین امروز شما هر چیزی بخواهید حتماً آن را به دست می‌آورید. اما باید سعی کنید اطلاعات خود را نیز افزایش دهید، چرا که میزان توانایی‌های شما کمتر شده است. سعی کنید هنگام دعا کردن و آروز کردن گزینشی عمل کنید، برای اینکه هر قدر بیشتر به جزئیات توجه کنید شانس رسیدن به آرزوهایتان نیز بیشتر خواهد بود.

فال متولدین آبان: امروز احتمالاً شما منظور دیگران را اشتباه متوجه خواهید شد و مسائل خیلی بی‌اهمیت را جدی خواهید گرفت. شاید دلیل این مشکلتان این باشد که دیدگاه‌های شما از مسیر اصلی منحرف شده‌اند و شما نمی‌توانید میزان اهمیت چیزهایی که یاد گرفته‌اید را بسنجید. پس بهتر است قبل از اینکه نسبت به چیزهایی که دیده‌اید واکنش نشان دهید یک یا دو روز صبر کنید.

فال متولدین آذر:ناراحتی‌های جدید شما از اینجا ناشی شده است که دیگران از شما انتظار دارند بیشتر از اطلاعاتی که دارید به آنها جواب پس بدید. البته شما نمی‌توانید در برابر وسوسه داستان سر هم کردن مقاومت کنید و آنها این موضوع را به روشنی متوجه خواهند شد. فقط راستگویی و درستکاری را پیشه خود سازید و هر آنچه را می‌دانید به دیگران هم بگویید و به محدودیت‌های علم خود اعتراف کنید.

فال متولدین دی: امروز شما دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خودرا با آنها در میان می‌گذارید آنها هم به شما ملحق می‌شوند.

فال متولدین بهمن: شما می‌توانید در مقابل فردی که سعی می‌کند شما را عوض کند کاملاً مقاومت کنید، اما خودتان پنهانی در حال انجام دادن کارهایی هستید و در جستجوی انگیزه‌های خود هستید. اگرنمی‌خواهید دیگران دلیل ترس شما را بدانند و یا دلیل مقاومت‌تان در برابر درگیر شدن با ماجراهای عاطفی را بفهمند کار اشتباهی نمی‌کنید، چون مجبور نیستید به آنها همه چیز را بگویید. همچنانکه از شرکت کردن در بحث‌های علنی اجتناب می‌کنید، کارهایی انجام دهید که احساس آرامش کنید.

فال متولدین اسفند: حتی اگر شما به گفتگوهایی که جدیداً داشته‌اید کاملاً اطمینان دارید، اما امروز ظاهراً باید جواب‌های خود را که البته جواب نهایی نیز نبوده‌اند را دوباره بررسی کنید. حالا باید حواستان را خوب جمع کنید که زیاد به حس ششم خود اطمینان نکنید، چرا که امکان دارد شما را از مسیر درست منحرف کند. حتی اگر فکر می‌کنید که همه چیز را به روشنی می‌بینید، لازم است یافته‌های خود را با همسر خود و یا با یکی از دوستان صمیمی‌تان چک کنید.

195584

مطالب مرتبط