مجموعه از عکس نوشته های شهدا منتشر می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) گرمه  از اجرای طرح  تهیه و تدوین عکس نوشته های شهدای شهرستان گرمه ویژه نوجوانان خبر داد.

به گزارش پرسون؛ مدیر کانون فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهر گرمه با اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف معرفی ویژگی های شهدای انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی شده است.

حسین شاهرودی افزود: در این طرح تلاش شده تا با آموزش و ترغیب نوجوانان به مطالعه زندگینامه شهدا، در قالب طراحی عکس شهید و عنوان ویژگی های شخصیتی آن شهید، زمینه انس نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

وی همچنین افزود: اولین عکس نوشته نیز توسط دانش آموز 9 ساله، محمد شاهرودی در خصوص گزیده ای از ویژگی های اخلاقی و رفتاری و نیز بیوگرافی شهید والا مقام «محمود محمد نیا» تهیه شده است.

شاهرودی اضافه کرد: این طرح در قالب جشنواره بین المللی روح مقاومت که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود، ارائه شده است.

وی همچنین به تهیه و تدوین فیلم مستند 5 دقیقه ای « هدایت نامه» توسط هنرمندان مسجدی نیز اشاره کرد و گفت: این فیلم که هم اکنون بخش اول آن آماده شده بیان شخصیت و ویژگی های ارزنده رفتاری شهدا را از زبان همرزمان و آشنایان آنها در بر می گیرد.

194675