مجله پرسون

مجله پرسون فارغ از خبرها و رویدادهای مهم، یک مجموعه متنوع در زمینه های مختلف سرگرمی، سبک زندگی، خانواده، تغذیه و سلامت، دانستنی های جالب و اخبار پربازدید فضای مجازی برای کاربران است.

مهمترین اخبار

آخرین اخبار

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

آزمون نئو از مشهورترین و معتبرترین تست‌های شخصیت شناسی در دنیا است که کاربرد‌های زیادی در روانشناسی دارد. در این قسمت از بیتوته به صحبت دربارۀ آزمون شخصیت شناسی نئو و نحوۀ تفسیر آزمون نئو پرداخته‌ایم.

اگر شما هم جزو آن کسانی هستید که به رغم اینکه همسرتان را دوست دارید و می کوشید زندگی زناشویی تان را پایدار نگه دارید، هیچ کشش جنسی ای به او ندارید، اگر برقراری رابطه با او برای تان خرسند کننده نیست و فقط تظاهر می کنید که از همه چیز راضی هستید، برای پُر کردن این خلأ با ما همراه باشید.

متاسفانه بیشتر افراد فکر می‌کنند که به همه چیز توجه کرده‌اند، در حالی که یک قسمت مهم از بدن را فراموش می‌کنند: لب‌ها. به نوعی می توان گفت که مراقبت و محافظت از لب و پوست آن، از مهمترین مراقبت ها است.

در این مقاله، طرز تهیه این غذای محبوب را به شما آموزش می‌دهیم و نکاتی را برای پخت بهتر آن ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید این غذای خوشمزه را برای مهمانی آماده کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

بسیاری از ما گهگاه پف و ورم در قسمت های مختلف بدن را تجربه می کنیم که اغلب دلایلی مانند احتباس موقت آب یا صدمات جزئی دارد. با این حال، اگر این پف و ورم مکرر باشد، می تواند نشان دهنده ی وجود مشکلی پنهانی باشد که باید به آن رسیدگی شود.

زنبور‌های گرده ممکن است در محیط‌های شهری و روستایی حضور داشته باشند، اما اکنون محققان دستکم یک گونه دیگر پیدا کرده‌اند که حتی سازگارتر از این محیط هاست و می‌تواند در زیر آب هم زنده بماند.

بسیاری از افراد در خانه کار می کنند و این باعث شده زمان بیشتری را در داخل خانه بگذرانند و تعداد زیادی از آنها تمام روز را با پای برهنه راه می روند.

اتاق‌های گفتگو از طریق نرم‌افزارهای چت آنلاین ایجاد شده‌اند که شرایط تعامل در بستر اینترنت را برای افراد فراهم می‌کند. در سرتاسر دنیا هزاران چت روم مختلف به‌صورت آنلاین وجود دارد که بسته به موضوع موردعلاقه، می‌توان اتاق گفتگوی موردنظر خود را یافت.