مجله پرسون

مجله پرسون فارغ از خبرها و رویدادهای مهم، یک مجموعه متنوع در زمینه های مختلف سرگرمی، سبک زندگی، خانواده، تغذیه و سلامت، دانستنی های جالب و اخبار پربازدید فضای مجازی برای کاربران است.

مهمترین اخبار

آخرین اخبار

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

در این مقاله، راه‌هایی برای جلوگیری از فرزندان برای فرار از مدرسه که بسیاری از والدین با آن روبرو هستند. اما چه راهکارهایی برای جلوگیری از این اتفاق وجود دارد؟ در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

متوقف کردن بحث زوجین در لحظه در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیرد. و راه‌هایی برای ایجاد صلح و آرامش در روابط زناشویی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خودکارآمدی مفهومی روانشناختی که پایه و اساس توانایی های فردی نسبت به موفقیت های کاری و اجتماعی را تشکیل می دهد. در این مطلب شما را با انواع خودکارآمدی آشنا می کنیم.

فصل بهار، فصلی نو و سرشار از زیبایی و شادابی است. در این فصل، طبیعت جان دوباره می‌گیرد و زمین با گل‌ها و گیاهان رنگارنگ تزئین می‌شود. انسان‌ها نیز در این فصل تمایل بیشتری به توجه به زیبایی و شادابی خود دارند. یکی راه‌های رسیدگی به زیبایی، برداشتن خال‌ها و زوائد پوستی مثل اسکین‌تگ است که از قضا اقدامی مفید در ابتدای فصل گرما نیز هست.

جذابیت طراحی ویلا در کوهستان، امری غیرقابل‌انکار است. مناظر خیره‌کننده، هوای مطبوع و آرامش در طبیعت تنها تعدادی از دلایل زیادی است که باعث می‌شود افراد به این سبک زندگی منحصر‌به‌فرد جذب شوند. بااین‌حال، طراحی و ساخت ویلا در کوهستان مجموعه‌ای از چالش‌ها و ملاحظات خاص خود را دارد؛ به‌ویژه هنگامی که صحبت از به حداکثر رساندن بهره‌وری انرژی و پایداری می‌شود.

پسته به عنوان یک منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب غیراشباع، در کاهش کلسترول خون و بهبود سلامت قلب و عروق نقش بسزایی دارد. این آجیل حاوی فیتوسترول‌ها است که به کاهش جذب کلسترول در روده کمک کرده و میزان LDL (کلسترول بد) را در خون کاهش می‌دهد.

از قالبهای سیلیکونی برای قالب گیری و درآوردن اشکال دلخواه برای مصارف گوناگون استفاده می گردد. به دلیل انعطاف پذیری و دوام بسیار زیاد قالب های سیلیکونی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند(برای رزین،پلی استر،صابون و پودر سنگ ترکیه و..)

هیچ کس مانند دکتر "زاند ون تولکن" مجری رادیو و تلویزیون آژیر‌های خطری که برای سلامتی در دوره میانسالی به صدا در می‌آیند را نمی‌شناسد. او مانند بسیاری از افراد دیگر دیگر فریفته غذا‌های آماده، لم دادن روی مبل و عدم تحرک بود. سه سال پیش، اما متوجه شد که باید کاری انجام دهد.

شیرهای توپی دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آن ها کاربرد خاصی دارند. شما می توانید بر اساس نیاز خود از انواع شیرهای توپی استیل، بخار، پلیمری، فولادی و ... استفاده کنید. اگر می خواهید بیشتر با این محصولات و کاربردهای آن ها آشنا شوید، بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.