اخبار گردشگری

خبرهای حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و سفر، صنایع دستی و نیز هرچه درباره آثار تاریخی و باستان شناسی که باب میلتان باشد را در سرویس گردشگری پرسون بیابید.

مهمترین اخبار

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: من تعقیب می کردم مواضع رسانه های ضد انقلاب را و می دیدم از اینکه وقتی این جمعیت عظیم از مراکز فرهنگی و باستانی بازدید می کنند و کوچکترین حاشیه ای هم ایجاد نشده است، این موضوع موجب ناراحتی رسانه های ضد انقلاب شده است.

حصاری، معاون صنایع دستی و هنرهای‌سنتی قزوین گفت: در قالب طرح کارگاه‌گردی، علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی می‌توانند از کارگاه‌های صنایع‌دستی مستقر در بنا‌های تاریخی قزوین بازدید و با نحوه تولید محصولات از نزدیک آشنا شوند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل گفت: ورود گردشگران به مناطق کویری از جمله مرنجاب و سیازگه از ۱۹ الی ۲۳ ماه مبارک رمضان با تصمیم ستاد خدمات سفر شهرستان و با هدف حفظ حرمت شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان ممنوع شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و تلاطم دریایی رفت‌وآمد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به کیش ممنوع شد.