اقتصاد آنلاین

سرویس اقتصادی به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی مردم درباره نظام اقتصادی و در حوزه هایی چون بانک، بیمه، بورس، اقتصاد کلان، راه و شهرسازی، صنعت، معدن، تجارت، انرژی، نیرو، کشاورزی، کار و تعاون و از این قبیل به اطلاع رسانی می پردازد.

مهمترین اخبار

در اقتصاد جهانی با وجود تبعاتی که از دوره کرونا دامن گیر کشورها شده و همچنین تنش‌های منطقه ای که بازارهای انرژی و غذا را تحت تاثیر قرار داده است، در حال بروز نشانه هایی است که صندوق بین المللی پول را نسبت به آینده اقتصاد جهانی خوشبین کرده است.

مراجعان به مطب عموماً عمده مسائل خود را با پزشکان به عنوان مشاور امین یا دستکم سنگ صبور در میان می‌گذارند و این روزها فراوان هستند افراد مضطرب، افسرده یا خشمگینی که مالیات‌های سنگین(علاوه بر مشکلات دیگر) عامل ناخشنودی آنان است.

در پس سرقت کابل برق کشاورزان و عدم پاسخگویی اداره برق کنگاور:

کشاورزان کنگاوری در نامه به استاندار کرمانشاه چه نوشتند؟

در پی حجم بالای سرقت کابل برق کشاورزان کنگاوری، جمعی از کشاورزان به دلیل عدم پاسخگویی اداره برق شهرستان، در نامه ای به استاندار کرمانشاه از وی استمداد یاری کردند.

اونس طلا اهرم مهم اثرگزار بر قیمت طلا و سکه است که گلدمن ساکس در روز قبل پیش‌بینی خود از طلا را تغییر داد و آینده طلا را درخشان‌تر پیش‌بینی کرد.

مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.

60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.