مجله پرسون

مجله پرسون فارغ از خبرها و رویدادهای مهم، یک مجموعه متنوع در زمینه های مختلف سرگرمی، سبک زندگی، خانواده، تغذیه و سلامت، دانستنی های جالب و اخبار پربازدید فضای مجازی برای کاربران است.

مهمترین اخبار

آخرین اخبار

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

سندرم مسئله با پدر (Daddy issue) عموماً عبارتی جذاب است که اغلب به صورت تحقیرآمیز برای اشاره به زنانی به کار می‌رود که روابط پیچیده، گیج کننده یا ناکارآمد با مردان دارند و افرادی (اغلب زنان) را توصیف کند که دارای انگیزه‌ها و تکانه‌های ناخودآگاه نسبت به مردان زندگیشان هستند. این تکانه‌ها می‌توانند منفی یا مثبت باشند و ناشی از یک رابطه ناکافی پدری هستند.

تنها 5 دقیقه زمان بگذارید و با آشنایی با 6 مفهوم و تکنیک ژاپنی ، صاحب ِحکمتی شوید که با آن پیچ و خم زندگی امروز را با خِرد و فضل همراه با آرامش و شادی طی کنید؛ معنایی به زندگی تان ببخشید و با هدفمندی رو به جلو حرکت کنید.

یک ترند جدید زیبایی شامل تزریق اسپرم ماهی سالمون به صورت که می‌تواند پوست شما را کبود و پوشیده از لکه‌های خونی کند ۴۰۰ پوند هزینه دارد. این روش که بین سلبریتی‌هایی مانند جنیفر آنیستون محبوبیت دارد، شش ماه طول می‌کشد تا اثرات جوانسازی خود را آشکار کند.

توانایی مدل سازی رفتار انسان گام مهمی به سوی ساخت یک عامل هوش مصنوعی است که در واقع می‌تواند به انسان کمک کند. ژاکوب و گروهش اکنون قصد دارند تحقیقات بیشتری را در مورد هوش مصنوعی انجام دهند.

میگوی مدیترانه ای با فلفل دلمه ای، یک غذای دریایی خوشمزه و پرطرفدار است که به دلیل طعم و مزه منحصر به فرد و رنگ های شادابش، می تواند زینت بخش سفره های شما باشد.

بسیاری از ما برای مصرف روزانه تکه‌ای شکلات به دلیل علمی نیاز نداریم و به دلایل مختلف عاشق شکلات هستیم از جمله اینکه آرامش‌بخش است، طعم خوشمزه و انواع مختلفی دارد.

یکی از مهم‌ترین یادگار‌های تاریخی ایران، نفرین شاه باستانی ایران است. این نقش‌برجسته بر صخره در شهر سرپل‌ذهاب، نمادی از پیروزی و ارتقای شاهان باستانی بر روی ترکیبات فرهنگی و هنری این سرزمین است.

عطسه، آبریزش بینی، آبریزش و خارش چشم‌ها و دیگر عوارض ناشی از آلرژی‌های بهار ممکن است این فصل را به کامتان تلخ کند و مانع از این شود که از سرسبزی و هوای مطبوع بهاری لذت کامل ببرید.

اتاق‌های گفتگو از طریق نرم‌افزارهای چت آنلاین ایجاد شده‌اند که شرایط تعامل در بستر اینترنت را برای افراد فراهم می‌کند. در سرتاسر دنیا هزاران چت روم مختلف به‌صورت آنلاین وجود دارد که بسته به موضوع موردعلاقه، می‌توان اتاق گفتگوی موردنظر خود را یافت.