رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها قرار است با یک برنامه نوروزی برگردد اما این بار سراغِ سلبریتی‌های خارجی رفته و دنبال گفت‌وگو با چهره‌هایی نیست که بارها و بارها جلوی دوربین او و بقیه مجریان حاضر شده‌اند.
روز گذشته ویدئویی از برنامه «بگو بخند» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن مجری برنامه سعی در تقلید حرکات فرد معلول را داشت. این ویدئو حاشیه‌هایی را به دنبال داشت تاجایی که عوامل برنامه درباره این موضوع اطلاعیه‌ای صادر کردند.
رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در هر حوزه‌ای نامزد‌ها به ۷ پرسش پاسخ دادند و درباره هر سوال به مدت ۲ ساعت اظهار نظر کردند که از فردا پنجشنبه سوم اسفندماه به تدریج پخش می‌شود.
«سریال «جا میونگ گو» از جمله سریال‌های نوروزی است که با گویندگی ۴۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما در حال دوبله است.»
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون از پیشنهاد «کوروش کمپانی» برای تبلیغ به خودش گفت و به استاندارد تبلیغ برای چهره‌ها و اصطلاحاً سلبریتی‌ها اشاره کرد.
تبلیغ کردن و تبلیغ خواندن از سوی هنرمندان، گویندگان و دوبلورها یک امر معمول و مرسومی است؛ اما برخی از بزرگان یا با وسواس می‌پذیرند و یا به‌سبکِ ناصر ممدوح گوینده قدیمی سینما و تلویزیون ترجیح می‌دهند دیگر تبلیغ نخوانند تا مردم دچار خسران نشوند.
محمدرضا گلزار، بازیگر سینما و تلویزیون که با مسابقه پانتولیگ به تلویزیون برگشته، در قسمت های اخیر برنامه با یکی از شرکت کننده ها شوخی کرد.
یکی از سوالاتی که معمولا ذهن دختر و پسرهای دم‌بخت را به خودش مشغول می کند، این است که زیبا بودن طرف‌مقابل و این‎که هیچ عیب و ایرادی در صورتش نداشته باشد، چقدر در بالا رفتن کیفیت زندگی‌مشترک موثر است و آیا می‌توان آن را به‌عنوان یک معیار برای ازدواج موفق قرار داد؟
مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۲» به کارگردانی سیروس مقدم از امشب جایگزین «پایتخت۱» در شبکه آی فیلم خواهد شد.
استایل جنجالی و متفاوت سپیده آرمان نویسنده و بازیگر نقش اول فیلم آهو در روزهای مختلف جشنواره فیلم فجر که در برج میلاد در حال برگزاری است،غوغا به پا کرد.
سپیده آرمان بازیگر محبوب سینما و تلویزیون متولد 1368 است و بازی متفاوت و بی نظیرش در فیلم آهو همچنان در اذهان بینندگان و مردم نقش بسته است و فراموش نشدنی است.
سپیده آرمان آینده درخشانی دارد. با هم جدیدترین عکس های این بازیگر ایرانی را به تماشا می نشینیم.