رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

اگر شهاب حسینی به دیدار رهبری برود تا سال‌ها می شود شهاب دولتی و در هر جایی اینقدر باید به او تاخت تا دکمه غلط کردم را بزند. خواننده محبوبشان توماج صالحی هم در شعر خودش به او بتازد و رنگ آمیزی اش کند.
شنیده ها حاکی از این است این روزها سریال «کندو» که قرار است قهرمان سیستان و بلوچستان را به تصویر بکشد، مقدمات پیش‌ تولید را می‌گذراند.
پیگیری‌ها از سیمافیلم نشان می‌دهد سریال «پایتخت» قرار است نسخه سینمایی را برای نوروز آماده پخش کند و تولید سریال به سال آینده موکول شود.
بعد از پخش برنامه‌های صداوسیما در شب یلدا فضای مباحثه میان مخالفان و موافقان این برنامه‌ها ایجاد شده است؛ از مخاطبان عادی تا فلان وزیر سابق و بهمان هنرمند؛ بحث‌هایی مثل اینکه سیما در چند روز منتهی به شب یلدا و بلندترین شب سال خوب بود یا بد؟ تلویزیون توانسته بود مخاطبانش را پای جعبه جادو نگاه دارد؟ برنامه‌های شب یلدا چطور بود؟ و...
بزرگترین گردهمایی هنرمندان پیشکسوت به مناسبت پاسداشت آیین فرهنگی شب یلدا با حضور ۳۵۰ تن از هنرمندان پیشکسوت کشور برگزار شد.

فیلم سینمایی «مارلو» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

سری جدید سریال «فراری» در حالی کلید خورده که نام بازیگران جدیدی همچون شهرام قائدی دیده می‌شود که به پروژه اضافه شده‌اند.

ویژه برنامه شبکه دو تلویزیون برای بلندترین شب سال با عنوان «یلدای ایرانی» میهمان خانه‌ها می‌شود.