گلستان

رییس اداره تبلیغات اسلامی آق قلا با اعلام برگزاری پویش اعتکاف «مادر دختری»، گفت: در حال حاضر در شهرستان آق قلا ۵۰۰ نفر برای مراسم اعتکاف ثبت نام کردند که پیش بینی می‌شود این تعداد به هزار نفر برسد.
انجام جراحی پیشرفته در بیمارستان تأمین‌اجتماعی خاتم الانبیاء(ص) گنبدکاووس؛

تخلیه دیسک با کمک انرژی کوانتوم

با استفاده از یک روش جراحی پیشرفته و با بهره‌گیری از انرژی کوانتوم، فشار‌های عصبی وارده به نخاع مردی 44 ساله که سبب اختلال و محدودیت حرکتی این بیمار شده بود؛ توسط تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان تأمین‌اجتماعی خاتم‌الانبیاء (ص) گنبدکاووس، با موفقیت حذف شد.
مشاور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تمدن اسلام جهان‌شمول و پاسخگوی سوالات همه دوران ها است

مشاور اهل سنت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه دین اسلام به یک طیف جغرافیایی و مردم خاصی تعلق ندارد، اظهار کرد: تمدن جهان‌شمول و پاسخگوی سوالات همه دوران و عصرها است.
کارشناس هواشناسی گلستان گفت: از فردا چهارشنبه تا جمعه به دلیل ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی دمای هوا به طور محسوس در استان کاهش پیدا می‌کند.
رییس گروه مطالعات آبهای سطحی شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در سامانه بارشی اخیر، بارش باران در ایستگاه رامیان حوضه گرگانرود به ۸۵ میلی متری رسید.
مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت: در لایروبی خلیج گرگان، از تاریخ ۲۵خرداد سال گذشته تا سه دی ماه سال جاری یک‌ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب گل‌‌ولای از خلیج خارج شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان از باز شدن مسیرهای کوهستانی خوش‌ییلاق وتوسکستان، که به دلیل بارش سنگین برف بسته شده بودند، خبر داد.
رامیان- زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر رامیان در استان گلستان را لرزاند.
حفظ خاک، حاصلخیزی اراضی شیب‌دار، بهره‌برداری مطلوب از منابع خاک و آب، افزایش محصولات خشکبار صادراتی و کسب درآمد ارزی از جمله اهداف اصلی در اجرای طرح تبدیل زمین‌های شیب دار گلستان به باغ‌های مثمر است.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان خبر داد:

افتتاح ۱۲۰ پروژه راهداری در گلستان

عادل مصدقی گفت: در این دور از سفر رئیس جمهور به استان بیش از ۲۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پروژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افتتاح می‌شود.
وزیر اقتصاد و دارایی در سفر به گلستان خبر داد:

جبران ناترازی انرژی در دولت سیزدهم

احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در گلستان و در آغاز عملیات اجرایی فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی گلستان گفت: برای جبران این ناترازی ها برنامه‌های خوبی در دست دولت سیزدهم برای اقدام است.
توسط وزیر میراث فرهنگی و در گلستان اتفاق افتاد:

بزرگترین بازاچه صنایع دستی شمال کشور افتتاح شد

ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور در سفر به استان گلستان ضمن افتتاح این بازارچه، گفت: دولت برای راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی آق‌قلا هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است