کرمانشاه

رئیس گشت‌های مشترک سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز در استان کرمانشاه از امروز هشتم اسفند ماه تا چهارم اردیبهشت‌ ماه سال آینده ادامه دارد.
مدیرکل انتقال خون استان:

اهدای خون توسط 47 هزار کرمانشاهی

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه تامین نیاز خونی مراکز درمانی در اولویت قرار دارد، گفت: بر اساس آمارهای موجود ۹۵ درصد اهداکنندگان را آقایان و تنها پنج درصد را بانوان تشکیل می‌دهند.
سرپرست گمرکات کرمانشاه گفت: مجموع صادرات کالا از طریق مرز خسروی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ ارزش ۱۸ درصد افزایش و از حیث وزن رشد ۲۸ درصدی داشته است.
تداوم تاخیر و ابطال پروازها به دلیل بدی آب‌و هوا؛

لغو پرواز کرمانشاه به تهران

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: شرایط نامساعد جوی موجب لغو پرواز صبح امروز کرمانشاه به مقصد تهران شد. همچنین از مسافران خواست قبل از حضور در فرودگاه از شرایط پرواز خود مطلع شوند.
امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز چشم امید مظلومان و آزادی خواهان جهان به انقلاب اسلامی ایران دوخته شده است و باید این عظمت بی نظیر را در برنامه‌های تبیین خود قرار دهیم تا بدانند گمگشته  انسان‌ها در چه عظمتی نهفته است زیرا اسلام توانایی و قدرت هدایت دارد و خوب می‌تواند با برنامه پیش ببرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با تقدیر از همکاری مجموعه آموزش و پرورش که در جذب، آموزش و تشکیل تیم‌های دادرس بیشترین مشارکت را داشته اند، گفت: نکته کلیدی این تفاهم‌نامه طرح دادرس است که باید تلاش کنیم شعار نهفته در دل آن را که همان دانش آموز آماده در سوانح است را به مرحله اجرا برسانیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه استعفا داد.
مدیر پایگاه قهرمانی ورزشی استان کرمانشاه؛ با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مانند سالن اختصاصی، دستگاه های ورزشی و کارشناسان تربیت بدنی و قهرمان این پایگاه؛ گفت: پایگاه قهرمانی کرمانشاه از نظر سالن و تجهیزات و وسایل در حد تمرینات و تست های ورزشی تیم های ملی است.