خراسان شمالی

مهمترین اخبار

معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان:

مساجد خراسان میزبان ۴۷ هزار معتکف می‌شود

حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا گفت: 685 مسجد استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی میزبان 47 هزار معتکف خواهد بود.
دبیر قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: نرخ جمعیت در این استان در طی ۹ ماه سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۴.۳ درصد رشد داشت.
مدیر سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات:

2200 سازمان و مجموعه عمومی به سامانه انتشار اطلاعات آزاد متصل شدند

مدیر سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات گفت: از سال 96 تاکنون 2200 سازمان و مجموعه عمومی به سامانه انتشار اطلاعات آزاد متصل شدند که مردم می‌توانند ثبت نام و درخواست اطلاعات کنند.
مجری انرژی‌های تجدیدپذیر شرکت برق خراسان شمالی، درپی اجرایی شدن پروژه ساخت ۴۰۰۰ مگاواتی نیروگاه خورشیدی تا هفت ماه آینده، اظهار کرد: خراسان شمالی ظرفیت بسیار خوبی برای تولیدی انرژی‌های تجدیدپذیر دارد.
رئیس هیات مدیره مرکز نگهداری معلولان ذهنی و حرکتی ۱۲ آذر در خراسان شمالی گفت: هیات امنا از پنج سال گذشته تصمیم گرفت تا یک مرکز که متعلق به معلولان است را در بجنورد بسازند که ساخت این پروژه تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
با گذشت بیش از ۲ سال از دستور رئیس‌جمهور برای شروع ساخت‌وساز مسکن در کشور، همچنان سرنوشت نامشخصی از آینده طرح نهضت ملی مسکن در شیروان به چشم می‌خورد.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان گفت: مأموران نیروی انتظامی طی عملیاتی یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه ۹ عدد فشنگ کشف کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی:

در خراسان شمالی مازوت‌سوزی نداریم

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به انجام پایش‌های مستمر در صنایع آلاینده این استان، گفت: اکنون ۱۵ صنعت آلاینده در خراسان شمالی وجود دارد که هیچ‌کدام از آن‌ها به مرحله سوزاندن مازوت نرسیده‌اند.