خراسان جنوبی

مهمترین اخبار

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی گفت: در طرح آرامش ۱۶۰ نفر معتاد و خرده فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر در استان دستگیر شدند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و تبلیغی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان:

مساجد خراسان میزبان ۴۷ هزار معتکف می‌شود

حجت‌الاسلام امیرحسین احمدنیا گفت: 685 مسجد استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی میزبان 47 هزار معتکف خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند، هدف از برگزاری همایش مشاهیر را معرفی نخبگان و مشاهیر فرهنگی اعلام کرد و اظهار داشت: مواردی از قبیل استفاده از اسامی مشاهیر و بزرگان شهر در نامگذاری سطح شهر از جمله اقداماتی است که تاکنون انجام شده و در دست اقدام است.
مدیر گمرک مرزی ماهیرود گفت: گمرک ماهیرود یکی از مهمترین گمرکات مرز شرقی ایران با کشور افغانستان به شمار می‌رود و در این مرز بازار صادرات داغ است و افراد زیادی به ویژه مردم بومی مشغول به کار هستند.
کارشناس ارشد شبکه شتابنگاری کشور گفت: شبکه شتاب‌نگاری کشور، امروز در حدود 1600 ایستگاه شتاب‌نگاری جزو چند شبکه شتاب‌نگاری دنیا از نظر تعداد و جوابگویی است.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از توقیف خودروی سواری با بیش از 195 میلیون ریال خلافی در محور سربیشه خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گفت: انتقام سخت آموزش و پرورش از دشمنان این مرز و بوم و خونخواهی از خون پاک 23 دانش آموز شهید در گلزار شهدای کرمان، تربیت دانش‌آموزانی متعهد به مکتب سردار دل‌ها است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

خراسان جنوبی قلب میراث فرهنگی و گردشگری کشور است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه خراسان جنوبی رکورددار ثبت آثار در فهرست میراث جهانی در کشور است، گفت: خراسان جنوبی قلب میراث فرهنگی و گردشگری کشور است.
وزیر میراث فرهنگی در حاشیه دیدار از قنات جهانی قصبه:

شهرستان گناباد، آینده خوبی برای توسعه گردشگری دارد

سید عزت الله ضرغامی: با توجه به قابلیت‌های غنی میراث فرهنگی گناباد هر گونه سرمایه گذاری در این شهرستان صحیح و منطقی است و این شهرستان آینده خوبی برای توسعه گردشگری دارد.