حرف وزارت‌خانه‌ها

مهمترین اخبار

در تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایتالیا با امیرعبداللهیان؛

وزیر امور خارجه کشورمان: ایران همواره بخش مثبت تحولات منطقه بوده

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد که ایران همواره بخش مثبت تحولات منطقه بوده و برای ثبات و امنیت پایدار منطقه هزینه زیادی را متحمل شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران وقوع خسارات‌های انسانی و مادی ناشی از سیلاب را به دولت و مردم این کشور تسلیت گفت.
وزیر ارتباطات درباره توسعه اینترنت نسل پنجم گفت: برای اینترنت نسل پنجم چند فرکانس طلایی وجود دارد که یکی از آن‌ها فرکانس ۷۰۰-۸۰۰ است که اکنون در اختیار صداوسیما است. فرکانس جزو اموال عمومی است و باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده شود.
وزیر بهداشت ضمن تشریح برنامه سلامت نوروزی از جمله چگونگی بازرسی‌های بهداشتی و نحوه فعالیت مراکز درمانی در تعطیلات نوروز ، در عین حال از مردم خواست که مشکلات و تخلفات احتمالی را به شماره ۱۹۰ اطلاع دهند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: صادرات محصولات دفاعی نسبت به دو سال گذشته حدود ۴ تا ۵ برابر افزایش یافته است و در آینده نیز باتوجه به نوآوری‌هایی که انجام می‌شود و ساخت تسلیحاتی که دنبال می‌کنیم، افزایش خواهد یافت.
وزیر ارتباطات در جلسه هیات دولت مطرح کرد؛

۷۰ درصد کسب و کارهای اینترنتی کالامحورند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افتتاح سیستم‌های پردازش (سورتینگ) هوشمند مرسولات پستی گفت: ۷۰ درصد کسب و کارهای اینترنتی کالامحور هستند.
وزیر کشور گفت: خود را برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس آماده می‌کنیم. در برخی رسانه‌ها دیده شد که موضوعی به نام آرای دچار مشکل مطرح کردند که باید گفت این میزان یعنی آرای سفید در کل کشور ۵ درصد بوده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفت: آنچه اتفاق افتاده، یک فاجعه انسانی در غزه است و تهدیدات نتانیاهو برای حمله به رفح، می‌تواند ابعاد این فاجعه را عمیق‌تر کند و 1 میلیون و 400 هزار فلسطینی آواره و ساکن در رفح را با تهدیدت بسیار جدی مواجه کند.
علی بهادری جهرمی در جمع دانش آموزان کهگیلویه و بویر احمد گفت: انتخاب‌ های امروز ما علاوه بر خودمان، خانواده‌مان بر روی شهرمان، استانمان و کشورمان تاثیر دارد، که البته اگر عمیق‌تر به مسائل غزه بیاندیشیم متوجه می‌شویم که انتخاب‌های ما در آینده جهان هم تاثیربه سزایی دارد.
سید احسان خاندوزی گفت: در سال جاری دریافتی دولت ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و سهم درآمد جاری نیز ۵۵ درصد بیشتر شده است.