تازه‌ترین عناوین

با پیگیری فرماندار تکاب صورت گرفت:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در تکاب آغاز شد

اجرای طرح نهضت ملی مسکن با عملیات خاکبرداری، تسطیح و آماده سازی زمین محل احداث واحدهای مسکونی به مساحت ۴۴هزار مترمربع در اراضی ابتدای جاده بیجار باحضور فرماندار تکاب آغاز شد.
اونس طلا اهرم مهم اثرگزار بر قیمت طلا و سکه است که گلدمن ساکس در روز قبل پیش‌بینی خود از طلا را تغییر داد و آینده طلا را درخشان‌تر پیش‌بینی کرد.
معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرکت یک میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در آزمون‌هایی نهایی از سهم ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی دوازدهمی‌ها در کنکور ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: امکان افشای سوالات آزمون‌های وزارت آموزش و پرورش غیر ممکن است.
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.
رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم، مدیریت استرس و خواب کافی می‌تواند عملکرد تیروئید را بهبود بخشد و خستگی مزمن را کاهش دهد. مطالعات اخیر بر نقش غده تیروئید در تنظیم متابولیسم، استفاده از انرژی و چگونگی تأثیر آن بر خستگی تأکید می‌کنند.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.
60 لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
وزارت کشور پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد دسترسی به شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) را در زمان برگزاری انتخابات در فوریه به دلایل امنیت ملی مسدود کرده است.
تیم فوتبال العین امارات در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به برتری پُرگل برابر الهلال عربستان دست یافت.
کمدین کهنه کار آلمانی در ویدئویی انتقاد شدیدی به رفتارهای رژیم صهیونیستی در جنگ غزه و مواضع دولت آلمان نسبت به این مسئله وارد کرده و اسرائیل را به نسل کشی و آپارتاید متهم کرده است.