تازه‌ترین عناوین

سهمیه‌های بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی و عمومی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد امروز (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
آمارهای بانک جهانی از کاهش ۳۷ درصدی فقر مطلق در ایران طی سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ حکایت دارد و نشان می دهد ۰.۵ درصد کل جمعیت ایران در این وضعیت به سر می برند.
موفقیت ایران در صادرات نفت‌‌‌‌‌خام، بیانگر یکی از دلایل اصلی است که ایالات‌‌‌‌‌متحده و اتحادیه اروپا به‌دنبال افزایش فشار بر تهران پس از حمله تنبیهی موشکی و پهپادی این کشور به اسرائیل هستند.
افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی، اتوبوس و مترو بر اساس مصوبه شورای شهر و تصویب هیأت تطبیق فرمانداری از ابتدای امروز اول اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ انجام گرفت.
ثبت نام سهامداران در سامانه جامع اطلاعات مشتریان «سجام» درششمین سالروز راه‌اندازی این سامانه از رقم ۴۶ میلیون نفر عبور کرد.
ظهور شاعری مانند سعدی و یک قرن بعد از او حافظ، به زبان و فرهنگ فارسی اجازه داد تا زمان بازسازی ضربات سهمگینی که به پیکره فرهنگی ایران در خراسان وارد شده بود،تسلسل و نقش آفرینی پیوسته خود را به فارس منتقل کند.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور طی دوشنبه (۳ اردیبهشت) گفت: در پی ورود این سامانه، در غالب مناطق کشور به‌ جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید رخ می‌دهد.