سایر حوزه‌ها

برای باخبر شدن از آخرین اخبار فرهنگی ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 24 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
ششمین جشنواره فرهنگی بلوط با تجلیل از چند چهره‌ی پرافتخار قوم لُر در سالن فردوسی دانشگاه تهران برگزار شد.
جشنواره فرهنگی بلوط ششمین دوره خود را پنجشنبه 21 دی 1402 در سالن فردوسی دانشگاه تهران و با استقبال علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر قوم لُر برگزار کرد.
در این برنامه سه گروه موسیقی از مناطق لرنشین به اجرای برنامه پرداختند. مهدی امیریان از استان کهگیلویه و بویر احمد، محسن جلیل آزاد از چهارمحال بختیاری و گروه موسیقی هانای با خوانندگی بردیا مهر آرا؛ سه گروهی بودند که هر یک، بخش‌هایی از موسیقی مردمان لُر را روایت کردند.
ماه رجب، از ماه‌های پرفضلیت سال است که در خصوص انبوه فضلیت‌های این ماه همین بس که از رسول خدا (ص) روایت شده که رجب ماه بزرگ خدا است و ماهی در احترام و فضیلت به آن نمی‌رسد.
هیچ اعتباری برای رسانه مستقل قائل نیستند، در نتیجه با دستان خود رسانه را دفن کرده‌اند و سپس انتظار دارند که سایر رسانه‌ها چیزی نگویند یا اگر گفتند، ناشی از خباثت و بدخواهی آنان است.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 23 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
امید به تغییر سیاست‌ها و رویکردها برای حل مسائل مردم و ناامیدیم از اینکه با ادامه این رویکردها حتی یک مساله عادی نیز حل شود. مهم‌ترین دلیل برای ناامید بودن از وضع جاری این است که شما هنوز نمی‌دانید یا نمی‌خواهید بدانید که خودتان علت آن هستید و درمان ناامیدی هم خودتان هستید و نه چند رسانه شاخ شکسته.
مدیر مسؤول روزنامه شرق به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع در خصوص کنکور از سوی هیأت منصفه دادگاه‌های‌ سیاسی و مطبوعاتی، به اکثریت مطلق آراء مجرم شناخته شد.
امام حسن مجتبی علیه السلام در روایتی به بیان ثمره بخشش قبل از طلب کردن اشاره کرده‌اند.
۳ مناسبت جدید با عناوین «روز جهانی حماسه فلسطین _ طوفان الاقصی»، «روز نسل کشی کودکان و زنان فلسطینی» و «روز علوم انسانی اسلامی - بزرگداشت علامه مصباح یزدی» در تقویم رسمی کشور تصویب و ثبت شد.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز دوشنبه 18 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسعه پوشش عفیفانه را درخواست قاطبه بانوان کشور عنوان کرد و گفت: این موضوع بدون توجه به مسائل جناحی و سیاسی، تلاشی برای رفع دغدغه‌های جامعه زنان ایران اسلامی است.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز یکشنبه 17 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.
در این بخش از مطالب درباره اینکه روزهای قمر در عقرب دی ۱۴۰۲ چه روزی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.
همراه با کیوسک رسانه پرسون در یک نگاه صفحه اول روزنامه های امروز شنبه 16 دی ماه 1402 را ببینید و از عناوین نخست روزنامه ها مطلع شوید.