سینما و تئاتر

برای باخبر شدن از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

بررسی آمار میزان مخاطبان نوروزی ۱۴۰۳ نسبت به نوروز گذشته نشان می‌دهد که امسال شاهد رشد ۴۶.۰۸ درصدی تعداد کل مخاطبان فیلم‌های اکران نوروزی در تعطیلات عید بوده‌ایم.
محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: معتقدم با شرایط فعلی و فیلم‌هایی که در سال جاری در نوبت اکران قرار دارند، سینما می‌تواند باز هم بیش از ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ میلیارد تومان فروش داشته باشد و این به معنای رونق سینما و امنیت شغلی اهالی محترم سینما است.
فیلم سینمایی «فسیل» که عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال سینمای ایران را به خود اختصاص داده، از دهم اسفند در سینمای آنلاین یک پلتفرم اکران شد و حالا رکورد فروش آنلاین را هم به نام خود ثبت کرد، این فیلم در کمتر از دو هفته از اکران آنلاین، به فروش ۲۰ میلیارد تومانی رسیده است.
سارا سالار، همسر سروش صحت در اینستاگرام خودش پست‌های عجیبی منتشر کرد که خبر از جدایی اش از سروش صحت را می‌دهد.
تصویری جالب توجه از طناز طباطبایی در سریال «میوه ممنوعه» بین کاربران فضای مجازی وایرال شده که نشان از تغییر چهره شدید او طی این مدت (از زمان پخش در سال ۸۶) دارد.
وقتی فقط ۷ سال داشت وارد دنیای بازیگری شد و با نمایش «سنجاب‌ها» روی صحنه تئاتر رفت. کمند امیرسلیمانی زمانی که ۱۲ سال داشت، با بازی در فیلم «ترنج» پایش به دنیای سینما باز و با نقش‌آفرینی در سریال‌های پرمخاطب تلویزیونی دهه ۷۰ به‌عنوان بازیگر در ذهن‌ها ماندگار شد.
محمد مهدی اسماعیلی چهارشنبه  - ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ -  خبر داد: ‌سینما از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در آمد در سال گذشته به ۱۳۰۰ میلیارد در آمد در سال جاری رسیده است.
نیلوفر شهیدی، بازیگر زن سینما و تلویزیون، یک دختر بچه را به فرزندخواندگی پذیرفته است. شما می‌توانید عکس‌ها و عاشقانه‌های این بازیگر را برای دخترش، رستا، مشاهده کنید.
با نمایش فیلم سینمایی «اتاق معلمان » در ایوان ربط؛

«اتاق معلمان»  در مسیر اخلاق، امید و آرمان گرایی

هشتمین رویداد اکرانِ ایوان، در شب اعلام نتایج اسکار، با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی «اتاق معلمان» درامی از سینمای آلمان به کارگردانی ایلکِر جاتاک؛ یکی از نامزدهای اسکار و با حضور علیرضا صمدی (کارگردان) کاوه ایمانی ( تدوینگر) و سحر عصرآزاد (منتقد و نویسنده سینما) شنبه 19 اسفندماه در ایوان ربط برگزار شد.