بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

علی حکیم جوادی‌، رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران معتقد است حضور افراد آشنا و متخصص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مجلس دوازدهم می‌تواند به رشد و توسعه کشور در این حوزه کمک کند.
پنجره دوجداره یا پنجره دو لایه، نوعی پنجره است که از دو لایه شیشه با یک فضای هوا یا گاز درون آن تشکیل شده است. این فضا به عنوان عایق حرارتی عمل کرده و می‌تواند به بهبود عایق حرارتی و صوتی اتاق کمک کند.
رئیس شورای تامین کنندگان دام قیمت انواع گوشت گوسفندی و گوساله وارداتی و تولید داخل را اعلام کرد.
رئیس انجمن ملی خرمای ایران، گفت: قیمت هر کیلوگرم خرما مضافتی درجه یک درب سردخانه در آستانه ماه مبارک رمضان ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان خواهد بود که در مقایسه با سال قبل ۱۲ الی ۱۳ درصد افزایش قیمت دارد.
انتخاب صحیح مانیتور برای طراحان، عکاسان و سایر افرادی که به کارهای گرافیکی مشغول هستند از اهمیت زیادی برخوردار است. چراکه یک مانیتور نامناسب می‌تواند منجر به اتلاف وقت، کاهش بهره‌وری و در نهایت نارضایتی مشتریان شود.
سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی همدان گفت: 3۰ تن گوشت قرمز منجمد طی روزهای اخیر در استان توزیع می شود.
طی دو هفته گذشته حساب ۴۰۰ نفر از فعالان صنف طلا در تهران و سایر شهرها مسدود شده است. این اقدام توسط بانک مرکزی و بدون اطلاع قبلی رخ داده و حتی منجر به درگیری فیزیکی میان برخی از فعالان صنفی شده است. نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، دلایل مسدودشدن حساب طلافروش‌ها را عنوان و بررسی کرده است.
در این‌جا می‌خواهیم پیش از آنکه به توضیحاتی درباره الکتروموتور و نحوه کارکرد آن بپردازیم، مطالبی را درباره خرید پمپ و نحوه کارکرد آن جهت اطلاعات بیشتر به شما ارائه دهیم. پمپ و الکتروموتورها به‌طورکلی در نحوه عملکرد تفاوت دارند.
در حالی که یکی از مقامات وزارت جهادکشاورزی اعلام کرده است که در فصل بهار و تابستان سال آینده، به دلیل افزایش زایش و پرواربندی، تقریباً ۲۵ درصد افزایش عرضه گوشت نسبت به سال گذشته خواهیم داشت، مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک اعتقاد دارد که این افزایش تاثیری قابل توجه در افزایش جمعیت دام و عرضه گوشت در سال آینده نخواهد داشت.
در آستانه روز ولنتاین قیمت کاکائو به سرعت در حال افزایش است و بعضی از شرکت‌های صنایع غذایی آمریکایی هرشیز امکان دارد به افزایش قیمت‌ها ادامه دهد.
تشک هتلی نوعی تشک با کیفیت بالا و راحتی استثنایی است که معمولا در هتل‌ های لوکس و پنج ستاره مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این نوع تشک‌ها طراحی شده‌اند تا به مهمانان هتل تجربه‌ای خواب عالی و استراحتی بینظیر را ارایه دهند.
اکسید آلومینیوم یا آلومینا دارای پیوند اتمی قوی یونی بین مولکولی است که خواص و ویژگی‌های بسیار منحصر به ‌فردی را ارائه می‌دهد. این ماده بی‌نظیر قابلیت ایجاد چند فاز بلوری مختلف را دارد که همه آنها می‌توانند در دمای بالا به پایدارترین فاز آلفای شش ضلعی بازگردند.
بر اساس گزارش‌ مرکز آمار، از دی ماه ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ چهار قلم کالای گوشت گوسفند، گوشت گوساله، کنسرو تن ماهی و گوجه فرنگی با بیش از ۱۰۰ درصد افزایش در سطح قیمت‌های خود مواجه بوده‌اند.
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران درباره بازار کالاهای اساسی گفت: سال جاری در بازار کالاهای اساسی کمبود خاصی نداشتیم و در بیشتر مواقع سال ثبات قیمت وجود داشته است.
قیمت مرغ در هفته های گذشته تا کیلویی ۹۸ هزار تومان هم افزایش یافته بود، اما مسئولان دولت و اتحادیه‌ها در آستانه ایام عید و ماه مبارک رمضان از کاهش و ثبات قیمت در بازار خبر می‌دهند.