بازار

برای باخبر شدن از آخرین قیمت انواع کالاها و آخرین خبرهای جذاب و به روز بازار ایران، سرویس بازار را دنبال کنید.

رادوکو با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه واردات، تأمین و تجهیز انواع قطعات و دستگاه‌های صنعتی یکی از معتبرترین مراجع خرید ژنراتور برق است و با برندهای بسیار معروف داخلی و خارجی در این زمینه همکاری دارد.
همه مجوز‌های کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ الکترونیکی شوند و از این تاریخ هر فعال اقتصادی که مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشد، از نظر قانون و سامانه‌های دولتی و بانکی، فاقدمجوز محسوب می‌شود.
قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی فله‌ای که در بازار آزاد تا ۱۶۰ هزار تومان نیز به فروش می رسید، اکنون با ورود به فصل گرما به صورت بسته بندی شده به نرخ ۹۹ هزار تومان در میادین به فروش می‌رسد.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور می‌گوید: اگر دولت گوشت گرم تولید داخل را جزو اقلام کالابرگ الکترونیک قرار دهد، هم مصرف‌کنندگان، هم تولیدکنندگان و هم خود دولت از آن منتفع خواهند شد.
مدیر عامل صندوق فرهنگیان معتقد است: اگر اعتمادسازی صورت پذیرد و بانک سرمایه مجددا اعتبار واقعی خود را به دست آورد و فرهنگیان بانک سرمایه را برای فعالیت های بانکی و دریافت حقوق برگزینند اتفاق های مثبت و کم نظیری را شاهد خواهیم بود.
امروز تولیدکننده داخلی دست‌ودلش برای خرید مواد اولیه نمی‌رود چرا که مواد اولیه تمام کالاهای نساجی همه با نرخ جهانی محاسبه می‌شود و اگر بازاری برای محصولات خود نداشته باشد ترجیح می‌دهد سطح تولید را کاهش دهد و مواد اولیه کمتری را خریداری کند.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به محقق شدن زودتر از موعدِ پیش‌بینی‌ روند صعودی بازار جهانی و افزایش ۱۶۰ دلاری قیمت هر اونس جهانی طلا طی ۱۸ روز گذشته از سال ۱۴۰۳ و تاثیر قابل توجه آن بر همه‌ بازارهای داخلی کشورها و از جمله ایران، از فاصله گرفتن قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار امروز نسبت به اوج هفته گذشته خبر داد.
نادر بذرافشان می‌گوید: میزان افزایش قیمت‌ها دور از انتظار بوده و امکان دارد به صورت حباب و تخلیه باشد. در حال حاضر بازار در تکاپو افزایش قیمت‌ها نیست و بازار خیلی ملتهب است.
دبیر انجمن صنعت بسته بندی گوشت نرخ هرکیلو ران گوسفندی را ۳۷۵ هزارتومان، سردست ۳۷۵ هزارتومان، مخلوط گوسفندی ۳۱۶ هزارتومان، ران گوساله ۲۹۹ هزارتومان، سردست و راسته ۲۹۹ هزارتومان و مخلوط گوساله را ۲۸۵ هزارتومان اعلام کرد.
تندیس‌های تبلیغاتی راه بسیار خوبی برای جلب توجه مخاطبان هستند. با استفاده از این تندیس‌ها، شرکت‌ها و برند‌ها می‌توانند به‌ سرعت در بین بازارهای هدف توزیع شوند و به مخاطبان گسترده‌تری معرفی شوند. در این مقاله، قیمت تندیس که تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد بررسی می‌شود.
«امروز قیمت جهانی طلا با افزایش همراه شد و به ۲۲۷۰ دلار رسید، با افزایش قیمت اونس و قیمت ارز در بازار داخلی که عمدتا ناشی از خبر‌های سیاسی و تحولات خاورمیانه است، شاهد افزایش شدید تقاضا در بازار هستیم که مهمترین عامل رشد قیمت طلا و سکه در یکی دو روز اخیر به حساب می‌آید.»
در این مرحله از فجرانه، مشمولان می‌توانند ۱۱قلم اساسی، مجموعا به همراه ۲۲۰ هزار تومان تخفیف خریداری کنند. دهک‌های اول تا هفتم مشمول استفاده از این طرح هستند.
برقستان به عنوان بهترین سازنده تابلو برق صنعتی در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه با تخصص و سابقه بالا در حوزه ساخت بوستر پمپ‌های آتش‌نشانی و خانگی، نقش چشمگیری در تأمین نیازهای افراد و نهادها به آب و حفاظت در مواجه با آتش‌سوزی دارد.
با شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی می‌توانید اسم خود را سر زبان‌ها بیندازید. برگزاری نمایشگاه‌های در حوزه‌های مختلف، به منظور نشان دادن تغییرات و پیشرفت‌ها در طی یک سال صورت می‌گیرد. نمایشگاه را می‌توان محلی برای گردهمایی گسترده رقبا در یک زمان و مکان یکسان به حساب آورد. در چنین موقعیتی نمایش دادن محصولات و پیشرفت‌های برند، از اهمیت زیادی برخوردار است.
قیمت گوشت قرمز دولتی و عرضه‌شده در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار هر کیلو ۲۹۹ هزار تومان بوده و این نرخ در بازار بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان متغیر است.